Toon posts:

Concurrentie op de kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Een tijdje geleden las ik op Tweakers.net een aantal berichten over kabelmaatschappijen (UPC, Essent en/of Casema) dat ze concurrentie toelieten op hun kabel.

Weet iemand nu wat dat in de praktijk en op wat voor termijn plaats zal vinden voor hun internetdiensten? En wachten deze maatschappijen dan met toelaten voor anderen tot hun zelf deze diensten al aanbieden?

Verwijderd

Volgens mij moet dit toch eerst nog goedgekeurd worden door de kamer? ZOdra dat gebeurd is zal het niet lang op zich laten wachten volgens mij :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 18:11 schreef mafiasven het volgende:
Volgens mij moet dit toch eerst nog goedgekeurd worden door de kamer? ZOdra dat gebeurd is zal het niet lang op zich laten wachten volgens mij :)
Ah vandaar! Helaas hebben al die ambtenaren nooit haast met dat soort dingen. Eigenlijk nergens mee maar dat is een heel ander verhaal. ;)

Naja nu nog maar ff hoop vestigen op ADSL dan... Schiet allemaal niet echt op want een duidelijk beeld van alle is er nu niet. ISP's die ermee stoppen omdat aansluiten van andere aanbieders dan KPN te lang duurt enzo. :r

Gaat allemaal nog niet zo lekker in Nederland op internet gebied. :(