Voor ik begin, ik heb de search al overvloedig gebruikt. Maar ik heb een andere invalshoek tov vorige topics denk ik.
Ik ga op de Benelux Computer beurs een nieuwe computer kopen. Qua grafische kaart zat ik heel lang te twijfelen tussen de Radeon 8500 en de Asus 8200 Ti200 (500 viel al af omdat ie te duur is).
Ik ga de PC hoofdzakelijk gebruiken voor (belangrijk naar minder belangrijk):
- surfen
- divx bekijken (op 19" monitor of 1 TV 32"WS)
- foto bekijken / bewerken
- gaming
- office
Gaming doe ik nu bijna niet meer (k'heb nu een G400), maar dat wil ik weer wat meer gaan doen. Maar ik zal zeker geen die-hard gamer worden, dus hele hoge eisen hoef ik niet aan mijn vga-kaart te stellen.
Dus wellicht is een G2Ti meer dan goed zat. Nu dacht ik aan de Asus V7700 GeForce2 Ti 32MB Tv-out. (goede 2D en TV-out), gaming zal ook acceptabel zijn.
Resteren de volgende vragen:
- is de beeldkwaliteit van de leadtek ook bij de Geforce 2 beter, of alleen bij de Geforce3 (let op: ik ben G400 gewend)?
- welke leadtek kaart raden jullie aan (if any). De pricewatch kent namelijk 8 geforce2 kaarten en 5 titanium kaarten)
- maak ik een fout als ik toch niet voor radeon 8500 / Geforce3 Ti200 ga?
Edit: Hcc -> Benelux Computer beurs ; radion ->radeon
Ik ga op de Benelux Computer beurs een nieuwe computer kopen. Qua grafische kaart zat ik heel lang te twijfelen tussen de Radeon 8500 en de Asus 8200 Ti200 (500 viel al af omdat ie te duur is).
Ik ga de PC hoofdzakelijk gebruiken voor (belangrijk naar minder belangrijk):
- surfen
- divx bekijken (op 19" monitor of 1 TV 32"WS)
- foto bekijken / bewerken
- gaming
- office
Gaming doe ik nu bijna niet meer (k'heb nu een G400), maar dat wil ik weer wat meer gaan doen. Maar ik zal zeker geen die-hard gamer worden, dus hele hoge eisen hoef ik niet aan mijn vga-kaart te stellen.
Dus wellicht is een G2Ti meer dan goed zat. Nu dacht ik aan de Asus V7700 GeForce2 Ti 32MB Tv-out. (goede 2D en TV-out), gaming zal ook acceptabel zijn.
Resteren de volgende vragen:
- is de beeldkwaliteit van de leadtek ook bij de Geforce 2 beter, of alleen bij de Geforce3 (let op: ik ben G400 gewend)?
- welke leadtek kaart raden jullie aan (if any). De pricewatch kent namelijk 8 geforce2 kaarten en 5 titanium kaarten)
- maak ik een fout als ik toch niet voor radeon 8500 / Geforce3 Ti200 ga?
Edit: Hcc -> Benelux Computer beurs ; radion ->radeon