8500, G3TiXXX of G2Ti

Pagina: 1
Acties:

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-08 08:27
Voor ik begin, ik heb de search al overvloedig gebruikt. Maar ik heb een andere invalshoek tov vorige topics denk ik.

Ik ga op de Benelux Computer beurs een nieuwe computer kopen. Qua grafische kaart zat ik heel lang te twijfelen tussen de Radeon 8500 en de Asus 8200 Ti200 (500 viel al af omdat ie te duur is).

Ik ga de PC hoofdzakelijk gebruiken voor (belangrijk naar minder belangrijk):
- surfen
- divx bekijken (op 19" monitor of 1 TV 32"WS)
- foto bekijken / bewerken
- gaming
- office

Gaming doe ik nu bijna niet meer (k'heb nu een G400), maar dat wil ik weer wat meer gaan doen. Maar ik zal zeker geen die-hard gamer worden, dus hele hoge eisen hoef ik niet aan mijn vga-kaart te stellen.

Dus wellicht is een G2Ti meer dan goed zat. Nu dacht ik aan de Asus V7700 GeForce2 Ti 32MB Tv-out. (goede 2D en TV-out), gaming zal ook acceptabel zijn.

Resteren de volgende vragen:
- is de beeldkwaliteit van de leadtek ook bij de Geforce 2 beter, of alleen bij de Geforce3 (let op: ik ben G400 gewend)?
- welke leadtek kaart raden jullie aan (if any). De pricewatch kent namelijk 8 geforce2 kaarten en 5 titanium kaarten)
- maak ik een fout als ik toch niet voor radeon 8500 / Geforce3 Ti200 ga?

Edit: Hcc -> Benelux Computer beurs ; radion ->radeon

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

De LEADTEK kaarten hebben het betere beeld bij de GF2 serie en voor de GF3 serie heeft ASUS de beste filters.
Natuurlijk heeft de ATI 8500 het beste beeld boven de NVIDIA kaarten.
Wat jij wilt kun je goed genoeg met bijv. je genoemde v7700 GF2ti kaart.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 17:52 schreef R Kuipers het volgende:

Resteren de volgende vragen:
- is de beeldkwaliteit van de leadtek ook bij de Geforce 2 beter, of alleen bij de Geforce3 (let op: ik ben G400 gewend)?
- welke leadtek kaart raden jullie aan (if any). De pricewatch kent namelijk 8 geforce2 kaarten en 5 titanium kaarten)
-Nee niet bij de Geforce 2 :

Deze GeForce3 Ti500-kaart valt op de eerste plaats op vanwege zijn uitstekende 2D-kwaliteit, die volgens de reviewer zelfs beter is dan die van een Matrox G450/G550. Leadtek gebruikt namelijk hoge kwaliteit filters, die ze voortaan standaard op haar nieuwe videokaarten (vanaf de WinFast GeForce3 TDH) zal installeren. Het resultaat zijn erg strakke en scherpe beelden die GeForce-gebruikers eigenlijk nooit hebben gekend

Tweakers.net

Alleen nieuwe Geforce 3 kaarten.

-De Geforce 3tI 200 TDH versie van Leadtek is goed , TV-out, Dvi
en Hardware monitoring(voor temperatuur etc)

-Denk dat je beter voor de Geforce 3Ti200 kan gaan ipv de Geforce 2 Titanium , die kaart is niet zoveel duurder dacht ik en je bent veel beter voorberied op de toemomst.(als je soms toch nog een spelletje wilt spelen)

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Voor ik begin, ik heb de search al overvloedig gebruikt. Maar ik heb een andere invalshoek tov vorige topics denk ik.

Ik ga op de HCC een nieuwe computer kopen.
Dan zijn er vast alweer nieuwere kaarten uit.

Do as I say, don't do as I do.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

(jarig!)

Ik ga op de HCC een nieuwe computer kopen. Qua grafische kaart zat ik heel lang te twijfelen tussen de Radion 8500 en de Asus 8200 Ti200 (500 viel al af omdat ie te duur is).
Dan moet je nog 10 maanden wachten, bovendien is mijn ervaring dat er op de HCC Dagen nog weleens 'vage' winkels bijstaan die qua garantie niet erg duidelijk zijn, en de prijzen op deze beurs vallen soms erg tegen.

Wat mij betreft koop ik net zo lief in de gewone winkel, met goede garantie(voorwaarden)

Doet overigens niets af aan het feit dat ik al 11 jaar achtereen naar de HCC Dagen gegaan ben, is wat mij betreft DE computerbeurs :)

I love watercooling

Verwijderd

- Ik ga op de HCC een nieuwe computer kopen -

Dat duurt nog 10 maand! Dan kan je wel een Radeon8500 of GF3 voor weinig krijgen, want is de GF4 en waarschijnlijk de Radeon3 ook wel uit..

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 16:50

Unagi

Always aware...

Alhoewel de Radeon 8500 op veel punten sneller is dan de Gf3 heb ik toch voor de Gf3 gekozen, dt omdat mijn oma betaalde >:) en omdat er toch een aantal bugs in de radeon drivers zitten... de kwaliteit in D3D of OpenGL is stukken beter bij de Gf3 en FSAA ook een stuk sneller, als je kwaliteit niet echt belangrijk vind maar gewoon snelheid wil ga dan voor de radeon, anders voor de GeForce

• R Kuipers
Op dinsdag 22 januari 2002 17:55 schreef Rick2001 het volgende:
De LEADTEK kaarten hebben het betere beeld bij de GF2 serie en voor de GF3 serie heeft ASUS de beste filters.
Natuurlijk heeft de ATI 8500 het beste beeld boven de NVIDIA kaarten.
Wat jij wilt kun je goed genoeg met bijv. je genoemde v7700 GF2ti kaart.
Dat dacht ik dus eerst ook, maar Shaggy16 heeft toch gelijk (als ik Tweakers mag geloven ;))
Op dinsdag 22 januari 2002 18:06 schreef Shaggy16 het volgende:

-De Geforce 3tI 200 TDH versie van Leadtek is goed , TV-out, Dvi
en Hardware monitoring(voor temperatuur etc)

-Denk dat je beter voor de Geforce 3Ti200 kan gaan ipv de Geforce 2 Titanium , die kaart is niet zoveel duurder dacht ik en je bent veel beter voorbereid op de toemomst.(als je soms toch nog een spelletje wilt spelen)
Het zal vooral aan de beursprijs liggen. Als het verschil inderdaad erg klein is, wordt het toch weer kiezen tussen Radeon 8500 en Geforce 3. En dan neig ik toch naar de Geforce. Reden: in deze topic [topic=286219/1/50] werd al geklaagd over de drivers, en ik heb tot op heden nog geen Haleloeja gehoord over nieuw verschenen versies (beta 6011 gaat er wel op lijken). Wie weet hoelang het nog gaat duren?
Op dinsdag 22 januari 2002 18:10 schreef Bart-01 het volgende:
Dan zijn er vast alweer nieuwere kaarten uit.
Ik vond 'm eerst grappig, tot ik er achter kwam dat ik de verkeerde beurs noemde :)
Op dinsdag 22 januari 2002 18:56 schreef Unagi het volgende:
Alhoewel de Radeon 8500 op veel punten sneller is dan de Gf3 heb ik toch voor de Gf3 gekozen, dt omdat mijn oma betaalde >:) en omdat er toch een aantal bugs in de radeon drivers zitten... de kwaliteit in D3D of OpenGL is stukken beter bij de Gf3 en FSAA ook een stuk sneller, als je kwaliteit niet echt belangrijk vind maar gewoon snelheid wil ga dan voor de radeon, anders voor de GeForce
wat kost een oma tegenwoordig ;) ?

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Nou, ik ben een fanatieke lezer van de Duitse C!T (computer technik) en die geloof ik eerder dan mensen die het zelf getest hebben.
Er stond duidelijk dat de ASUS de beste filters en dus beeldkwaliteit had en daarna pas de LEADTEK kaarten.
Natuurlijk de beste waren de ATI 8500 kaarten.
Kan er niet meer van maken, maar ik geloof eerder die test wat gebaseerd is op metingen dan gewoon op oog resultaat van tweakers. ;)

Zo was HERCULES bijv. erg slecht met hun GF3 kaarten. Slechte overclockers en mindere beeldkwaliteit, terwijl dit bij de GF2 serie toch wel anders was.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:24

Johnny E

Dôh !!

Als Radeon 8500 gebruiker kan ik alleen maar zeggen ga voor de ATI! Natuurlijk zal een GF 3 je ook prima bevallen maar voor 2D en TV-OUT moet je echt bij ATI zijn en 3D is met de laatste drivers (6014/18) helemaal op GF3 Ti500 niveau voor een lagere prijs!

Specs!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 18:56 schreef Unagi het volgende:
Volgens mij zit het zo dus helemaal niet. Als je voor snelheid gaat neem je een GeForce maar de Radeon8500 heeft overal de beste kwaliteit. FSAA is weliswaar sneller bij GeForce, maar 2x quality fsaa van Radeon8500 is mooier dan quincux en net zo snel.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 12:12
Als je moet kiezen tussen de GF3ti200 en de Radeon 8500, zou ik voor de Radeon gaan. Het is idd wel een gok mbt de drivers, maar als die goed zijn.............

Als de 8500 al uit was toen ik m'n GF3 kocht, was het geen GF3 geworden...... :( :(

edit:

soms typ ik wat anders dan wat ik denk :( :(

(er stond goed ipv gok)

• R Kuipers
Nog een vraagje mbt Radeon drivers: de updates van de 8500 zijn m.i. altijd voor 3D-kwaliteit of 3D-performance. Zijn de drivers op 2D gebied wel gewoon goed?

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

die veronderstelling is dus niet correct :)

tuurlijk probeert ati de 3d kwaliteiten te verbeteren maar ati heeft altijd al superieure 2d kwaliteiten gehad en daar blijven ze aandacht aan besteden. Ik kan je eerlijk zeggen dat ik zwaar verbaast was over de 2d kwaliteit toen ik mijn radeon 8500 kreeg. Daar komt nog bij dat deze 2d kwaliteit bij de nieuwste drivers nog verbeterd zijn ook, dus ook aan 2d word aandacht besteed bij de drivers. De 2d/video capaciteiten van de ati zijn wat mij betreft superieur aan nvidia, qua pure snelheid & stabiliteit wint nvidia nog hoewel het verschil met de nieuwste ati drivers wel erg klein is geworden.

www.simsport-racing.com

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Ja de radeon is best goed in 2d. De GF3 weet ik zo niet daar kom ik volgende week achter.

• R Kuipers
ik denk dat ik toch maar voor de 8500 ga, als ik dit zo allemaal hoor.

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 19:39 schreef Johnny E het volgende:
Als Radeon 8500 gebruiker kan ik alleen maar zeggen ga voor de ATI! Natuurlijk zal een GF 3 je ook prima bevallen maar voor 2D en TV-OUT moet je echt bij ATI zijn
Voor Tv-out en 2d kwaliteit moet je bij Matrox zijn!!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 23:35

woutur

Klauwtjes uit!

Maar wat H-Alien er niet bij verteld dat ie gisteravond wel drie keer een crash had tijdens online gamen... Of dat aan de Radeon drivers ligt weet ik niet precies maar toen hij nog met zijn MX speelde had hij dat nooit....

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:57
Heb al sinds de HCC een 8500 en nog NOOIT een crash gehad onder een spel.

De Radeon 8500 is gewoon stabiel...PUNT

Hier een aantal titels die goed draaien bij mij:
RTCW
Fifa 2002
Colin Mcrae 1 en 2
Formule 1 2001
Grand Prix 2/3
Red Faction
Half-Life serie
Counterstrike
Grand Prix Legends
Diablo 2
Max Payne
Unreal Tournament
Unreal
Voyager Elite Force

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Tuurlijk zou ik je ook de R8500 aanbevelen, anders had ik hem zelf niet genomen ;), maar probeer ze is te vergelijken in een pc-shop, ik speel graag met aniso aan, en daar is de r8500 veel sneller, de drivers zijn gewoon top nou, ook in XP.

Het zijn beiden(r8500 en Gf3Ti) goeie kaarten en een kwestie van voorkeur geeft de doorslag.

Niet op voorraad.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

De R8500 is van deze kaarten natuurlijk de beste in alle opzichten, maar als je over een GF2Ti twijfelt omdat je toch niet zoveel gamet zou ik voor een Radeon 7500 gaan...
Die heeft veel betere DVD playback en ook veel betere beeldkwaliteit, en hij is een stukkie sneller...
Hij is alleen wat moeilijk te krijgen in NL...

Specs

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Op dinsdag 22 januari 2002 23:13 schreef roys het volgende:

[..]

Voor Tv-out en 2d kwaliteit moet je bij Matrox zijn!!
Die heeft ie al..

• R Kuipers
Op dinsdag 22 januari 2002 23:13 schreef woutur het volgende:
Maar wat H-Alien er niet bij verteld dat ie gisteravond wel drie keer een crash had tijdens online gamen... Of dat aan de Radeon drivers ligt weet ik niet precies maar toen hij nog met zijn MX speelde had hij dat nooit....
Point taken. Al zal ik wel voor de meest stabiele drivers kiezen, ook al gaat dit ten koste van een paar fps
Op dinsdag 22 januari 2002 23:37 schreef tspawn het volgende:
Heb al sinds de HCC een 8500 en nog NOOIT een crash gehad onder een spel.

De Radeon 8500 is gewoon stabiel...PUNT

Hier een aantal titels die goed draaien bij mij:
RTCW
Formule 1 2001
Grand Prix 2/3
Grand Prix Legends
Diablo 2
Max Payne
Hier zal ik met wel voldoende mee vermaken
Op woensdag 23 januari 2002 00:56 schreef edward2 het volgende:
Tuurlijk zou ik je ook de R8500 aanbevelen, anders had ik hem zelf niet genomen ;), maar probeer ze is te vergelijken in een pc-shop, ik speel graag met aniso aan, en daar is de r8500 veel sneller, de drivers zijn gewoon top nou, ook in XP.
Was ik ook van plan. Ik wil de Philips 109-S20 ook nog eens bekijken naast een Iiyama LS902UT (maar dat is een andere discussie die hier niet gevoerd hoeft te worden)
Op woensdag 23 januari 2002 01:10 schreef Splatter het volgende:

[..]

Die heeft ie al..
Voor lezen krijg je een tien :)
En inderdaad, de g400 is echt een grafisch wondertje.

• David
  • Laatst online: 05-07 11:19
Ik heb mij Radeon8500 gewoon op de HCC gekocht (een officiele ATi is het, geen retail)

Niks dan lof over dat ding, en de drivers beginnen eindelijk fatsoenlijk te worden. Ik zou echt voor de Radeon gaan, zeker als je eerste interesse niet gaming maar 2d is. De Radeon laat het er allemaal haarscherp en mooi uitzien. En in games kom je echt geen performance tekort.

Dato DUO synth voor twee

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Op dinsdag 22 januari 2002 23:13 schreef woutur het volgende:
nee das niet de radeon da's mijn messed up windows 98 install :) Had gister de hele tijd geshit met mijn register :(

Bovendien kwam ik er gister dus achter dat mijn duron800@1000 niet op 1.85 volt loopt zoals ik dacht maar 1.77 beetje weinig vrees ik, heb het iets verhoogd kijken of dat de stabiliteit wat goed doet :)

www.simsport-racing.com

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

btw wat ik bedoelde met die stabiliteit heeft te maken met de drivers.

Ati drivers = Goed

alleen niet zo vanzelfsprekend als bij nvidia.
Bij de laatste w98 beta drivers bv. werken de aniso schuifdingetjes niet, dus moet je aniso handmatig instellen in het register of met een 3rd party utility. Of bijvoorbeeld in vorige drivers kon je midden in een game instellingen veranderen (fsaa aanzetten ofzo) en zag je het resultaat direct, bij de 9012 drivers moet je eerst rebooten. De drivers zijn gewoon goed alleen moet je iets meer opletten dan bij nvidia, nahja dat neem ik voor lief gezien de prestaties (vooral aniso :))

www.simsport-racing.com

• R Kuipers
Op woensdag 23 januari 2002 11:33 schreef H-Alien het volgende:
btw wat ik bedoelde met die stabiliteit heeft te maken met de drivers.

Ati drivers = Goed
Ook de W2K drivers?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ATI 8500 - qua rawe performance iets sneller dan de GF³, moeilijk/slecht leverbaar

GF³ Ti500 van asus is van de markt gehaald vanwege fouten van de kaart en zal niet meer geleverd worden [GF4 komt binnekort al uit]

GF³ ti200 - VEEL beter verkrijgbaar dan de radeon, iets minder raw performance, goei driver ondersteuning [ook de nieuwste ATI drivers zijn erg sterk, dat is wel anders geweest]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Op woensdag 23 januari 2002 12:02 schreef R Kuipers het volgende:

[..]

Ook de W2K drivers?
kweenie draaide op w98se
maar dat is sinds vanmiddag windows xp ff testen dus :)

www.simsport-racing.com

• David
  • Laatst online: 05-07 11:19
XP is oké, dus ik denk dat W2K ook wel goed zit.
Je moet misschien alleen even kijken of die retail uberhaupt nog wel leverbaar is. De OEM moet qua levering prima te doen zijn (en met een potloodstreepje en een BIOS-flash loopt 'ie even hard >:))

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

Ik zou iedereen die fatsoenlijk 2D en 3D wil zeker de ATI RADEON 8500 aanraden :) Wat een mega kaart zeg 8-)

Verwijderd

Is een ATI Radeon 7500 niets voor jouw :? :?

Goede beeldkwaliteit, lage prijs.

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:46
Als ik dan toch heel eerlijk moet zijn, ga voor de radeon8500.
Heb zelf een heleboel systemen gezien (en mee gewerkt, ook verschillende monitoren) en heb nu een 8500. Ben er zeer tevreden over.
Als ik het verschil zie op dezelfde monitor (van een collega) met daaraan een GF2 en mijn radeon en mijn collega bijna achterover gaat dat zijn monitor dus toch niet zo heel erg slecht is moet dat toch wel iets zeggen.

Ben heel erg verbaast geweest over de 2D kwaliteit van mijn radeon t.o.v. mijn oude GF2MX (okee niet echt goed vergelijkbaar maar toch). Dit is echt een verademing.
Ik speel ook redelijk veel games en met deze kaart is het echt geen probleem.

Dus als 2D en films je prio hebben en gamen ook nog leuk moet gaan, ga dan absoluut voor de radeon.

Oh ja en dan heb ik nog maar een LE :( maar draait er niet veel minder om.

Gewoon spullen

Verwijderd

ik heb een geforce 2 ti, en die bevalt me prima.
volgens mij kan je d'r ook gewoon nog super vloeiend spellen zoals rtcw mee draaien in de hoogste resolutie.
dus je kan ook gewooon die geforce 2 nemen,ook stuk goedkoper >:)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Qua 2d functionaliteit is de Radeon superieur aan de rest, de enigste welke (net even) beter is de matrox.

en 2D houdt dan in: Scherpte, kwaliteit, dvd weergave, dual head, tv-out.

Qua scherpte zijn sommige GF3ti500 ook goed, maar het hangt daar erg van het merk af en welke LPF filters ze op het bord plaatsen. De ti200 is dan toch meer een budget gf3 en daardoor zullen de gebruikte filters en overige zaken toch wat minder van kwaliteit zijn.

Mocht de R8500 boven budget zijn, zou ik persoonlijk kiezen voor een R7500 boven welke geforce kaart dan ook (op de ti500 na dan) met jouw eisen.
En ga met ATI voor de Retail, hogere kloksnelheid + wat extra software welke je nodig heb bij de ATI (dvd speler enzo)

(de meeste info heb ik van Slashhead btw, die heeft de verschillende kaarten serieus getest)

• R Kuipers
Als het aan mij ligt, wordt het de Radeon 8500.

Ik wacht nu nog op antwoord van mijn werk. Het zit namelijk zo: de PC die ik ga kopen is voor PC-prive. Het liefst van een winkel in Eindhoven, met drie jaar garantie. Helaas verkoopt geen van de winkels de 8500 en de componenten-keuze. Dus zou ik de PC bij de ene winkel moeten kopen, en de videokaart bij de andere. Maar dat mag eigenlijk niet. Uiterlijk zondag zal ik even melden wat het geworden is.

In het grote Radeon part 36 topic las ik dat er ook een DVD-max optie is (zoals mijn G400). Erg stoer :P

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

in Neunen (vlakbij) zit Eynstein, die heeft de Bulk versie van de R8500.

En eynstein is een goede winkel, zie shopsurvey

en de software haal je dan hier vandaan
How can I order an ATI Installation CD?

• R Kuipers
Dit is het geworden:
Samenstelling:

MSI K7T 266 Pro 2 moederbord (KT 266a chipset)
Athlon XP 1900+
512 MB PC2100
Ati Radeon 8500 OEM (250/250)
80 GB 7200rpm Maxtor Diamondmax harddisk
Logitech cordless desktop
52 speed aopen cd-rom
Bigtower 300 Watt
Philips 19 109/S20
SB Audigy OEM
Creative Inspire 5.1 5300
XP Professional UK

Totaal 2250 Euro

De 8500 275/275 was trouwens maar op 1 stand te krijgen, maar was al om 15.00 uur uitverkocht.

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:42 schreef R Kuipers het volgende:
Dit is het geworden:
Samenstelling:

MSI K7T 266 Pro 2 moederbord (KT 266a chipset)
Athlon XP 1900+
512 MB PC2100
Ati Radeon 8500 OEM (250/250)
80 GB 7200rpm Maxtor Diamondmax harddisk
Logitech cordless desktop
52 speed aopen cd-rom
Bigtower 200 Watt
Philips 19 109/S20
SB Audigy OEM
Creative Inspire 5.1 5300
XP Professional UK

Totaal 2250 Euro

De 8500 275/275 was trouwens maar op 1 stand te krijgen, maar was al om 15.00 uur uitverkocht.
Errug mooi pc'tje :9~

Verwijderd

Bigtower 200Watt?????

denk dat je wel eens power tekort kon komen :)

• R Kuipers
Moet inderdaad 300 Watt zijn
Pagina: 1