In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
config
2x realtek
HEb trouwens nooit die verdomde realtek kaartes aan de praat gekregen onder Linux ook al weet ik dat daar drivers voor zijn aleen die werken nog niet alemaal best wel vaag.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Zie de post boven jeOp dinsdag 22 januari 2002 17:36 schreef Terror het volgende:
Ik als linux newby/noob kan die 2 kaarten apart werkend krijgen onder redhat 7.2. MX stream schijnt ook mogelijk te zijn met linux. Zie niet in waarom het niet kan. Welke argumenten heeft die vriend daar dan voor?
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
If it ain't broken it doesn't have enough features
Me being newbie 2, en aangezien ik het nu aan het downloaden ben...... Zijn er nog meer meningen/feiten hierover?Op dinsdag 22 januari 2002 17:38 schreef Terror het volgende:
Ik geloof het gelijk
Me newby
D3
Verwijderd
De driver is enorm verbeterd. Waarschijnlijk had het bij jou ook wel gewerkt als je de juiste irq's en adressen opgegeven had.Op dinsdag 22 januari 2002 17:41 schreef x-wolf het volgende:
Heb dit probleem ook eens gehad met Rh 6.2 en RH 7.0. Twee Realteks 8139 chippies had ik toen. Het lukte me toen alleen maar om of de 1 of de ander aan de praat te krijgen. Die simpele Realteks ne2k-pci's geven echter geen probleem en zijn snel genoeg voor MXStream.
Een 3com met een realtek is ook geen probleem. (heb ik hier ook 1 machine staan
Dit is mooi nieuwsOp dinsdag 22 januari 2002 17:40 schreef Apache het volgende:
check systeminfo van m'n server ... 2 realtecs werken gewoon goed.
D3
kabel, met een dhcp server die incompatible is met pump, is soms wel kut, maar eens hij draait draait het erg goed, geen problemen met die realteks, intern 6MB/sec, download heb ik al tot 900KB gehaald met server, vroeger wel enkele keren meer maar toen was niet isp nog niet zo loadedOp dinsdag 22 januari 2002 17:42 schreef Totally_Freeky het volgende:
[..]
Dit is mooi nieuws, wat voor inet heb je? Kabel of Mx-stream?
If it ain't broken it doesn't have enough features
Heb echt alles geprobeert toen maar is me niet gelukt. Misschien met nieuwere kernel dat het wel werkt. Zowel 6.2 als 7.0 RH hebben nog 2.2 kernel. Die ne2k-pci compitabels werken echter perfect en is toch ook wel snel zat.Op dinsdag 22 januari 2002 17:42 schreef nelske het volgende:
[..]
De driver is enorm verbeterd. Waarschijnlijk had het bij jou ook wel gewerkt als je de juiste irq's en adressen opgegeven had.
Een 3com met een realtek is ook geen probleem. (heb ik hier ook 1 machine staan)
Maar ik werk wel met Vmware dat wil wel.