unreal tournament server opzettten? help!!!

Pagina: 1
Acties:

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-10 12:53

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
hallo daar,

wie kan me helpen, ik zit met een chello kabelinternetaansluiting te kijken waar ik op de een of andere manier geen ut server kan starten.

hen al vanalles geprobeerd, zelfs gamehost werkt niet.

help

groetjes floriske.nl

Verwijderd

Ik denk dat chello die poort blokt maar wat dan nog met meer dan 2 of 3 man gaat het al schokken via de kabel.

Is nie echt te doen vind ik zelf.

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
is ook niet de bedoeling uiteindelijk gaan we voor t3, maar ja eerst eens wat meer ervaring opbouwen met het geheel, ben nog maar een beginnertj

Verwijderd

Het is gewoon mogelijk een UT server op te zetten wat waarschijnlijk het probleem is dat je de nieuwe patch (update) even moet downloaden op [url="htp://www.unrealrournament.org"]htp://www.unrealrournament.org[/url] gewoon even kijken en dan gaat alles lukken :) verder kan je je gameserv ook op een andere poort laten draaien en het licht zeker niet aan chello ik ken namelijk veel mensen die op chello een serv hebben ik moet echter wel zeggen dat het wel je verbinding zuigt en dat als er 2 mensen op spelen je al een lag van hier tot gunter hebt maarja zelf weten je weet mijn tip nu maar zoals ik hieronder al zie ga je overstappen op T3 laat het me weten als je bent overgestapt wil wel eens spelen dan ;) hehehehe ( /me is verbinding geil )

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Topicstarter
helaas, nieuwe update al geprobeerd, kom niets verder, ik heb mijn .ini bestanden al aangepast, maar het wil gewoon niet

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik zou geen server opstarten als ik jou was iedereen heeft hoge ping daar dan misschien minder als ze modem hebben.
Pagina: 1