Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kan iemand mij vertellen waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
[topic=388467/1/25]
ik snap het slotje niet :? en in de FAQ kan ik nix vinden van nvidia overclocken, en hoever t kan........ iemand verheldering?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

hoever kan ik mijn videokaart overklokken
Dat blijft toch echt een kwestie van uitproberen, telkens een stapje hoger, een tijdje 3d Mark testen om te kijken of alles stabiel loopt. Ga je paarse en groene vlekken zien zit het geheugen van je videokaart aardig aan zijn max. en is het slim een stapje lager te gaan. Om te zien of je core aan zijn max zit is wat lastiger, dat is een kwestie van uitproberen, ga met kleine stapjes omhoog, als je systeem crasht tijdens het 3d Marken is het verstandig een stapje terug te doen. Je core overklokken heeft trouwens met nVidia kaarten erg weinig nut, maar daar kom je wel achter tijdens het benchen . Het is net als met cpu's, je kan geluk hebben en ver kunnen overklokken of het tegenovergestelde.
100% faqwerk

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dat je dat durft te vragen.

Je vraag komt erop neer dat je niet wat dat plaatje is, wat overklokken is en hoe je ziet of een overklok wel of niet goed is.

Om op LA dan een topic te durven openen vind ik wel een heleboel bruggen tever gaan.

forums.anandtech.com

Ga daar maar kijken of je vragen geappricieerd worden.

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 17:28 schreef JvS het volgende:
hoever kan ik mijn videokaart overklokken
[..]

100% faqwerk
oke thnx, niet gelezen :)

Verwijderd

Slottertje
maaruh hoe bedoel je NIET gelezen?
en de search gebruiken en google enz..
damnit when do they get it? |:(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

markyB, volgende keer als je gaat zeuren voordat je ook daadwerkelijk een FAQ gelezen hebt, krijg je een officiele waarschuwing... Dit is vermoeiend

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.