wie heeft er ervaring met cistron krijg namelijk een maail met de melding 29 januari word uw lijn geporteerd maar wij wachten op de kpn voor bevestiging gaat deze datum nu door of niet wie heeft het meegemaakt?
BBned heeft nu dus aangekondigd dat je lijn op 29-1-2002 wordt geporteerd naar BBned, en daarvoor is de aanvraag bij KPN ingediend. En dat moet dus bevestigd worden. Dit is overigens de normale gang van zaken, dus geen reden tot paniek
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Geen reden tot paniek, maar helaas kan Cistron niet helemaal op de KPN vertrouwen.
De eerste datum die Cistron van de KPN had doorgekregen voor mijn portering was 31 December.
Mijn ADSL verbinding was er echter pas vorige week (23 januari ofzo)...
F$#K KPN...
Dus ga er niet vannuit dat het er meteen is.
Oja, zodra de portering is uitgevoerd wordt de volgende werk dag door BBnet je verbindig klaargemaakt.
Midden in het weekend kreeg ik me IP adres van de DHCP server van cistron
De eerste datum die Cistron van de KPN had doorgekregen voor mijn portering was 31 December.
Mijn ADSL verbinding was er echter pas vorige week (23 januari ofzo)...
Dus ga er niet vannuit dat het er meteen is.
Oja, zodra de portering is uitgevoerd wordt de volgende werk dag door BBnet je verbindig klaargemaakt.
Midden in het weekend kreeg ik me IP adres van de DHCP server van cistron
Exploring the limits of current technologies
Bij ons ging het gelukkig wat sneller 
BBNed had als datum 27 Dec. aangevraagd, we kregen een brief waarin stond dat we 2 januari afgesloten, door kpn, zouden worden. Het is uiteindelijk 8 Januari geworden.
Maar door een probleempje in de configuratie software van bbned hadden we pas 23 Jan. ADSL
Maar het is wel afwachten hoor want bij de meesten word de portering uitgesteld door KPN (van een paar dagen tot 1,2 of zelfs 3 maand uiteindelijk)
, dus je moet gewoon geluk hebben...
BBNed had als datum 27 Dec. aangevraagd, we kregen een brief waarin stond dat we 2 januari afgesloten, door kpn, zouden worden. Het is uiteindelijk 8 Januari geworden.
Maar door een probleempje in de configuratie software van bbned hadden we pas 23 Jan. ADSL
Maar het is wel afwachten hoor want bij de meesten word de portering uitgesteld door KPN (van een paar dagen tot 1,2 of zelfs 3 maand uiteindelijk)
Maarru wel tevreden over snelheid enzo?!?!
can you read my mind?
Ik zit nu op het 1024 abbo
Download = Constant 105 Kbyte/sec
Upload = Constant 52 Kbyte/sec
Ik ben tevreden, maar we worden een dezer dagen overgezet naar MAXX
Ik mot nog wachten op KPN dat ze me afsluiten voordat ik Eweka kan krijgen
Mijn lijn is nu omgezet, maar heb nog steeds me modem nie binne, weeeee ik wil maxx
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Je wordt trouwens eerst op het 2048 abbo gezet als je MAXX aanvraagt!
Dit komt door BBned. Zij zijn niet in staat om iemand meteen aan te sluiten op MAXX, dus ze zetten je eerst op 2048 en dan zetten ze je over op MAXX
Trouwens ff over de down en upload, je kan tegelijk uppen en downen. Als ik mordax (up en down tegelijk) draai haal ik 40 K up en 90 K down, dus hij stort niet in (word wel klein beetje trager)
/me Gamer wacht nog steeds op maxx, terwijl wij als maxx ingeklopt waren/moesten zijn
Dit komt door BBned. Zij zijn niet in staat om iemand meteen aan te sluiten op MAXX, dus ze zetten je eerst op 2048 en dan zetten ze je over op MAXX
Trouwens ff over de down en upload, je kan tegelijk uppen en downen. Als ik mordax (up en down tegelijk) draai haal ik 40 K up en 90 K down, dus hij stort niet in (word wel klein beetje trager)
/me Gamer wacht nog steeds op maxx, terwijl wij als maxx ingeklopt waren/moesten zijn
Verwijderd
asaaaaaaaaaaaah ik wil dat ookOp donderdag 31 januari 2002 23:00 schreef Ultimate Gamer het volgende:
Ik zit nu op het 1024 abbo
Verwijderd
Waar test jij op Mordax je up en down tegelijkertijd? De standaard test is apart hoor.Op maandag 04 februari 2002 21:00 schreef Ultimate Gamer het volgende:
Als ik mordax (up en down tegelijk) draai haal ik 40 K up en 90 K down, dus hij stort niet in (word wel klein beetje trager)
2 schermen tegelijk open?Op maandag 04 februari 2002 21:40 schreef achappey het volgende:
[..]
Waar test jij op Mordax je up en down tegelijkertijd? De standaard test is apart hoor.
Verwijderd
Dan zijn de gegevens in hun database niet meer consistent omdat er verschillende meetresultaten in staan. Dan verneuk je dus het principe en doel van de site. Ik dacht je bedoelde dat er een speciale optie voor was.Op maandag 04 februari 2002 22:02 schreef Ultimate Gamer het volgende:
[..]
2 schermen tegelijk open?
Pagina: 1