Lame shopsurvey "Da Frankey"

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zie http://www.tweakers.net/shopsurvey/2742

Die jongen die vind 2 werkdagen wachten op een product schandalig lang en beoordeeld derhalve alles met een 4, zoals technische kennis... waar hij dus helemaal geen oordeel over kan vormen :(

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

is al verwijderd en ook de jouwe :)
die hoort niet in de ShopSurvey. Geef het de volgende keer maar gewoon hier aan :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• DSmarty
  • Niet online
Hehe, klopt, maar moest er even op reageren (fatsoenlijk doch corrigerend :P )

En terzijde, je hebt alleen de "Technische Kennis"-beoordeling verwijderd van Da Frankey, zijn hele post is eigenlijk onzinnig.

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

hm nog een keertje goed gelezen en klik :)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Mmm, we zijn weer lekker objectief bij T.Net. Als iemand een negatieve reactie plaatst dan word het verwijderd. Arggh :r

Zo gaat dat dus, way to go tweakers!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 20:18

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Z'n reactie had ik toevallig gezien, maar ik vond het best meevallen. Een cijfer voor technische kennis was niet terecht, maar de rest was waarschijnlijk wel degelijk op zijn plaats. Als ik op shop.tweakers.net kijk, dan zie ik daar:
De samenwerking met Hardware.nl garandeert een vlotte en correcte afhandeling van je bestelling.
Als een klant meer dan 2 werkdagen moet wachten, dan vind ik dat niet zo vlot als wordt verondersteld. Zoiets kan gebeuren, maar schandalig dat zo'n klant dan als zijnde "ongeduldig" wordt bestempeld. Alle reacties moeten klaarblijkelijk positief blijven als het gaat om shop.tweakers.net. Ik zal nooit van m'n leven wat bestellen daar (en daar ben ik trots op! ;)).

En DSmarty, als je communiceert met woorden van hoger niveau, schrijf dan wel een grammaticaal correct stukje. Ik citeer:
Die jongen die vind 2 werkdagen wachten op een product schandalig lang en beoordeeld derhalve alles met een 4
Zoek de 2 fouten :).

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit soort onzinbeoordelingen verwijderen we bij alle shops als we ze tegenkomen.

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 18:11 schreef Femme het volgende:
Dit soort onzinbeoordelingen verwijderen we bij alle shops als we ze tegenkomen.
Wat bedoel je met onzinbeoordeling...

Het lijkt er atm meer op dat shop.tweakers.net kunstmatig haar status probeert hoog te houden! Helemaal nu er zich zoveel t.net modjes/adjes mee bemoeien.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Helemaal nu er zich zoveel t.net modjes/adjes mee bemoeien.
Dat is de bedoeling bij topics in TFF.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 22 januari 2002 18:21 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Het lijkt er atm meer op dat shop.tweakers.net kunstmatig haar status probeert hoog te houden!
Welke status? Die shop draait pas net.

Feit is gewoon dat een bezoeker drie keer een 4 geeft voor een bestelling die hij nog niet eens binnen heeft gehad. Laat staan dat hij weet hoe de service is. Er staat duidelijk in de voorwaarden dat deze cijfers alleen ingevuld mogen worden als men er ervaring mee heeft.

Bij iedere willekeure andere winkel kan zo'n reactie gemeld of gevonden worden door ons en dan wordt hij net zo hard weggooid. Gellie is sinds kort zelfs semi-parttime bezig om alles schoon te houden.

Professioneel Hyves-weigeraar

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op dinsdag 22 januari 2002 19:02 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

........ Gellie is sinds kort zelfs semi-parttime bezig om alles schoon te houden.
En Ik ben de eerste tijd mischien wel wat "te streng" voor sommigen. Maar ik zal een richtlijn moeten uitzeten van waar ik naar handel.
Maar heel simpel gezegd er staat notabene een duidelijk stukje tekst in het reactievenster als je reageert in een ShopSurvey.
En aan de hand van dat stukje tekst, besluit ik of een post staan blijft een edit krijgt of getrashed wordt.
Zo nodig zal ik in een reactie een opmerking plaatsen, met de verwijzing naar hier.
Hier kun je er over discusieren, daar is de Shopsurvey niet voor.

Verwijderd

Datum & tijdstip plaatsing bestelling 18-01-2002 15:13

Lijkt me duidelijk, daar deze bestelling dus pas maandag 21-01-2002 in behandeling kan worden genomen, dit daar wij gewoon op vrijdag middag naar huis gaan en " pas " weer op maandag opengaan.
tja dan zou ik ook een 4 hebben gegeven :)

Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal, dat dit soort reacties weggehaald worden door tweakers.net, en voel me in dit geval dan ook totaal niet aangesproken, als het om service en dergelijke gaat.

Zolang ik niet een hele serie van dit soort klachten hoor over de shop, is in mij ogen de shop geslaagd, en de reacties die ik soms lees als tjonge jonge wat is die tent duur, verwijs ik u allen naar het handboek ondernemen.
Koop iets in voor € x en probeer het voor zoveel mogelijk te verkopen.
Koopt niemand het, kijk dan of u niet te veel vraagt, koopt iemand het, dan heb je beleg op je boterham.

• DSmarty
  • Niet online
Op dinsdag 22 januari 2002 17:53 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Mmm, we zijn weer lekker objectief bij T.Net. Als iemand een negatieve reactie plaatst dan word het verwijderd. Arggh :r

Zo gaat dat dus, way to go tweakers!
Heerlijk staaltje onzinnige bemoeizucht.
Hoe kan jij in vredesnaam ergens over oordelen als je de hele survey niet hebt gezien :?

En ten tweede, ik ben op tweakers.net gewoon een bezoeker, net als alle anderen, dus meldt ik alles ook gewoon in dit forum.

Als iemand een survey invuld met allemaal vieren voor zaken waar hij geheel geen ervaring mee heeft, dan is dat een slechte survey die verwijderd dient te worden, imho :7

(Situatie: Hij bestelt vrijdagmiddag en plaatst maandag een survey met allemaal vieren en de tekst dat het schandalig is dat hij zo lang moet wachten ( 2 dagen... |:( )... plus een vier voor Technische Kennis etc.... tsja...)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 17:20

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik heb de survey dus ook niet gezien maar misschien is het leuk om straks in de tweak gallery ook de persoon te kunnen beoordelen... technisch inzicht 6, geduld 3, gezond verstand 3

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 20:18

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Op woensdag 23 januari 2002 12:01 schreef MRic3 het volgende:
Ik heb de survey dus ook niet gezien maar misschien is het leuk om straks in de tweak gallery ook de persoon te kunnen beoordelen... technisch inzicht 6, geduld 3, gezond verstand 3
Wat hebben we daar aan? Misschien kun je beter wat anders doen dan anderen zwart proberen te maken.
Pagina: 1