Hallo iedereen,
ik zou graag het begin van het liedje Mein Herz
brennt (Rammstein/Mutter) namaken (geen commerciële bedoelingen hoor).
Daar ik geen goede synthesizer heb, moet dit met de computer gebeuren, met Fruityloops ofzo. Kan iemand mij op weg helpen, bv.
- door mij te vertellen waar je een goed-op-die-strijkers-uit-dat-liedje gelijkende sample haalt, of
- welke effecten op die sample zijn toegepast
- ... ?
Ik wilde ook nog weten, of je met een synthesizer die op de computer aangesloten is, een programma als fruityloops kan bedienen. Bijvoorbeeld,
- ik wil programmeren, dat als ik de laagste toets van de synthesizer indruk, hij een bepaalde track moet afspelen
- ik wil het tempo waaraan hij die track moet afspelen doorgeven via de synthesizer
Zoals je ziet, ik ken er niet veel van. Alle hulp is dus welkom!
o ja, laat deze discussie ajb niet ontaarden in een pro-contra rammstein.
ik zou graag het begin van het liedje Mein Herz
brennt (Rammstein/Mutter) namaken (geen commerciële bedoelingen hoor).
Daar ik geen goede synthesizer heb, moet dit met de computer gebeuren, met Fruityloops ofzo. Kan iemand mij op weg helpen, bv.
- door mij te vertellen waar je een goed-op-die-strijkers-uit-dat-liedje gelijkende sample haalt, of
- welke effecten op die sample zijn toegepast
- ... ?
Ik wilde ook nog weten, of je met een synthesizer die op de computer aangesloten is, een programma als fruityloops kan bedienen. Bijvoorbeeld,
- ik wil programmeren, dat als ik de laagste toets van de synthesizer indruk, hij een bepaalde track moet afspelen
- ik wil het tempo waaraan hij die track moet afspelen doorgeven via de synthesizer
Zoals je ziet, ik ken er niet veel van. Alle hulp is dus welkom!
o ja, laat deze discussie ajb niet ontaarden in een pro-contra rammstein.