Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
doh!Op dinsdag 22 januari 2002 16:48 schreef Mini-bad het volgende:
hehe, iedereen?
iedereen cheat... legit speler zijn zeer zeldzaam... ik was vroeger een van de weinige die niet cheatten
Verwijderd
je bent de enige legit player. t is net counter-strike
als je cheatloos diablo-en wilt moet je
optie A: extra PCs en vrienden nemen, (LAN) of diablo2 doen en een realm-character maken.
optie B: je kan ook gewoon je char hacken tot übermeistersuperklappenuitdeler en 'm maximushardmep noemen.
als ze je dan voor cheater uitmaken ga je hostile en ros je ze total-loss.
je wordt er wel en beetje impopulair van denk ik. ik heb het nog niet geprobeerd (ik koos optie A)
ik schat in dat je account gekilled wordt en je key gebanned.
maar verder, 0wnage.
als je cheatloos diablo-en wilt moet je
optie A: extra PCs en vrienden nemen, (LAN) of diablo2 doen en een realm-character maken.
optie B: je kan ook gewoon je char hacken tot übermeistersuperklappenuitdeler en 'm maximushardmep noemen.
als ze je dan voor cheater uitmaken ga je hostile en ros je ze total-loss.
je wordt er wel en beetje impopulair van denk ik. ik heb het nog niet geprobeerd (ik koos optie A)
maar verder, 0wnage.
Ik was een van de eerste gasten die konden "dupen" je weet wel, het exploiten van die bug, en dan niet door 2 keer in inventory te klikken, maar door het neerleggen en dan oppakken gelijk met geldOp dinsdag 22 januari 2002 16:51 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
doh!
iedereen cheat... legit speler zijn zeer zeldzaam... ik was vroeger een van de weinige die niet cheatten
Ik was toen gewoon een van de leete mensen die dat kon, toen het nog geen cheaten, maar toen ik laatst weer eens inlogte was het voorbij, geen elite meer. Iedereen sloeg iedereen in 1 keer dood
MAar goed, sentiment, ik stop wel weer
Bij Diablo-1 zit zelfs geen key om in te voegen :-)Op dinsdag 22 januari 2002 19:26 schreef KnetterGek het volgende:
maar verder, 0wnage.
gewoon installeren (zonder cd-key) en spelen maar !
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Pagina: 1