Diablo 1 - Battle-net - Hoe cheaters herkennen

Pagina: 1
Acties:

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Topicstarter
Ik ben sinds enkele dagen bezig op battle-net met Diablo (jaja de eerste diablo) :)

Nu ben ik op multiplayer gebied nog niet zo lang bezig (enkele weken) en soms kom ik in een game van iemand en die zegt dat ik cheat.
ik vroeg hem waarom, en hij antwoordde mij dat hij "Diablo - Sight" heeft om dit te kunnen zien.
Hij klikt op mijn naam (of personage, weet ik veel) en dat zegt dat proggie (trainer ???) dat ik vals speel of niet, en waarom).

Hij vertelde mij dat ik een "daemon coat" had en dit is niet normaal verkregen zei hij.
Nu was dit armor welke ik van iemand gekregen had. Hoe kan ik dan weten dat dit vals gemaakt was |:( :)

Nu heb ik al wat rondgezocht, en heb dit programma gevonden maar mijn diablo is versie 1.09 en die "diablo - sight" werkt maar tot versie 1.07 . Ik kan geen versie vinden die ook voor mijn v1.09 is.

Iemand die dit wel heeft ? of iemand die een andere oplossing weet om makkelijk te kijken of iemand vals speelt in diablo (multiplayer) ?

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

hehe, iedereen? :P

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 16:48 schreef Mini-bad het volgende:
hehe, iedereen? :P
doh! :)

iedereen cheat... legit speler zijn zeer zeldzaam... ik was vroeger een van de weinige die niet cheatten :'(

Verwijderd

je bent de enige legit player. t is net counter-strike

als je cheatloos diablo-en wilt moet je
optie A: extra PCs en vrienden nemen, (LAN) of diablo2 doen en een realm-character maken.
optie B: je kan ook gewoon je char hacken tot übermeistersuperklappenuitdeler en 'm maximushardmep noemen.

als ze je dan voor cheater uitmaken ga je hostile en ros je ze total-loss.

je wordt er wel en beetje impopulair van denk ik. ik heb het nog niet geprobeerd (ik koos optie A)

ik schat in dat je account gekilled wordt en je key gebanned.
maar verder, 0wnage. :P

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op dinsdag 22 januari 2002 16:51 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

doh! :)

iedereen cheat... legit speler zijn zeer zeldzaam... ik was vroeger een van de weinige die niet cheatten :'(
Ik was een van de eerste gasten die konden "dupen" je weet wel, het exploiten van die bug, en dan niet door 2 keer in inventory te klikken, maar door het neerleggen en dan oppakken gelijk met geld :D lachuh was dat.

Ik was toen gewoon een van de leete mensen die dat kon, toen het nog geen cheaten, maar toen ik laatst weer eens inlogte was het voorbij, geen elite meer. Iedereen sloeg iedereen in 1 keer dood :r, jammer was dat, ik was blij als ik een armor of the whale voor 50000 gold van iemand mocht dupen >:)

MAar goed, sentiment, ik stop wel weer :D

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 19:26 schreef KnetterGek het volgende:
je wordt er wel en beetje impopulair van denk ik. ik heb het nog niet geprobeerd (ik koos optie A)

ik schat in dat je account gekilled wordt en je key gebanned.
maar verder, 0wnage. :P
Bij Diablo-1 zit zelfs geen key om in te voegen :-)
gewoon installeren (zonder cd-key) en spelen maar ! >:)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Pagina: 1