Toon posts:

USB & file transfer tussen 2 computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net erachter gekomen dat er geen Cross Link USB bestaat. Misschien weten jullie een beste oplossing voor mij....

Een computer is aangesloten op bedrijfsnetwerk, maar laptop niet. Mijn laptop mag niet op netwerk aangesloten worden. :(
Mij is wel verteld, dat ik via cross link kabel met mijn werkstation een verbinding mag maken.

Maar een cross link parralle kabel is veel te traag voor een grote bestandswisselingen. En ik mag via USB een netwerk protocollen ook niet gebruiken... (zwaar balen :( )
Ik vraag me wel af of het zonder netwerkprotocollen kan....
Ik heb ook in de winkels gevraag of ze cross link usb hebben, maar helaas.

ideeen???

Verwijderd

Van sitecom bestaan er USB networking kabels die zonder problemen hiervoor gebruiken.

• rood
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11-2022

rood

BLaH die BLaH

inderdaad deze werken wel aardig, niet supersnel maar het werkt prrrrrima, vaak genoeg gebruikt

I used up all my sick days, so I'm calling in dead

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Doen die niet net alsof ze een nic zijn? Kun je dan gewoon software installeren, moet je je workstation ff als router instelln...

• rood
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11-2022

rood

BLaH die BLaH

de software die erbij zit werkt met een explorer idee waarbij je je ene pc als master zet en aan de ander connect, kun je met een explorer interface browsen, is niet echt als netwerkkaart vervanging te gebruiken om ook op gaan gamen etc.

I used up all my sick days, so I'm calling in dead

Verwijderd

..

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 14:55 ]

Pagina: 1