Ik heb Debian. (jah ik weet het, ik had Suse of Mandrake of Red Hat moeten pakken als n00b) Ik was zo stom geweest om de CD te downen. (duurde 4 uur!!!
) Maar ik heb een paar vragen.
1)Tijdens de installatie kon je modules installeren, moest je dan ook iets installeren voor je muis? (ik heb hier een standaard PS2 muis)
2)Kan je modules na de installatie installeren? Zo ja, hoe moet dat?
3)Hoe start ik GNOME op?
4)Die X windows, dat is toch zoiets als GNOME, maar dan in windows variant?
5)Ik heb na de installatie en na de eerste reboot, die X windows Complete aangevinkt. Er word op een gegeven moment gevraagd of ik een "Config File" wil maken. Ik kies voor Ja, maar ik krijg steeds deze meldingen :
Unable to communicate with X Server
_X11blablaLinux nogwat : errno : 111
Wat te doen?
6)In de command typ ik het volgende : XF86Config, Moet ik nou aan het begin voor "PS2 mouse" kiezen of voor "Standard 2 button mouse"?
7)edit > vergeten : Als ik StartX doe, dan krijg ik de melding : "Cannot open mouse" Vervolg op 6
En helemaal onderaan staat iets vaag van unable to connect ofziets
Wat te doen?
7)Is SUSE,Red Hat,Mandrake beter dan Debian tijdens de installatie en na de installatie als je het voor beginners bekijkt?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
1)Tijdens de installatie kon je modules installeren, moest je dan ook iets installeren voor je muis? (ik heb hier een standaard PS2 muis)
2)Kan je modules na de installatie installeren? Zo ja, hoe moet dat?
3)Hoe start ik GNOME op?
4)Die X windows, dat is toch zoiets als GNOME, maar dan in windows variant?
5)Ik heb na de installatie en na de eerste reboot, die X windows Complete aangevinkt. Er word op een gegeven moment gevraagd of ik een "Config File" wil maken. Ik kies voor Ja, maar ik krijg steeds deze meldingen :
Unable to communicate with X Server
_X11blablaLinux nogwat : errno : 111
Wat te doen?
6)In de command typ ik het volgende : XF86Config, Moet ik nou aan het begin voor "PS2 mouse" kiezen of voor "Standard 2 button mouse"?
7)edit > vergeten : Als ik StartX doe, dan krijg ik de melding : "Cannot open mouse" Vervolg op 6
7)Is SUSE,Red Hat,Mandrake beter dan Debian tijdens de installatie en na de installatie als je het voor beginners bekijkt?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??