Kweet niet zeker of het hier hoort, zo niet dan hoor ik dat wel.
Systeem:
PIII 500
Chaintech 6ATA4 mobo
256 MB RAM
Windows 2000 plus SP-2
Primaire Ide master: IBM-DJNA-371350 (13,5 GB)
Primaire Ide slave: Maxtor 5T040H4 (40 GB)
80-conductor ATA kabel voor primaire Ide schijven
Secundaire ide master : CD R/W
Secundaire ide slave : 50 spd CD-ROM
40-conductor ide kabel voor CD spelers
Pinnacle DV500 video capture kaart.
AGP video kaart (ik dacht Ndvidia)
Probleem: tijdens het capturen van video vanaf de analoge composite/s-video poort stort de performance in elkaar. Het capturen stokt. Het is niet precies na te gaan op wel moment dit gebeurd (de ene keer bij ca. 600 MB dan weer bij 900 MB). De performance van de datatransfer naar de 40 G. schijf is dan teruggevallen naar PIO mode (volgens win 2k)
Ook het afspelen van het gecaptured bestand is dan heel schokkerig.Na restart van win 2k (instelling volgens win 2k UltraDMA) is het in het begin weer mogelijk om te capturen, totdat de performance opnieuw in elkaar zakt. Ook het afspelen direct na de restart gaat zonder problemen.
Iemand een suggestie?
Systeem:
PIII 500
Chaintech 6ATA4 mobo
256 MB RAM
Windows 2000 plus SP-2
Primaire Ide master: IBM-DJNA-371350 (13,5 GB)
Primaire Ide slave: Maxtor 5T040H4 (40 GB)
80-conductor ATA kabel voor primaire Ide schijven
Secundaire ide master : CD R/W
Secundaire ide slave : 50 spd CD-ROM
40-conductor ide kabel voor CD spelers
Pinnacle DV500 video capture kaart.
AGP video kaart (ik dacht Ndvidia)
Probleem: tijdens het capturen van video vanaf de analoge composite/s-video poort stort de performance in elkaar. Het capturen stokt. Het is niet precies na te gaan op wel moment dit gebeurd (de ene keer bij ca. 600 MB dan weer bij 900 MB). De performance van de datatransfer naar de 40 G. schijf is dan teruggevallen naar PIO mode (volgens win 2k)
Ook het afspelen van het gecaptured bestand is dan heel schokkerig.Na restart van win 2k (instelling volgens win 2k UltraDMA) is het in het begin weer mogelijk om te capturen, totdat de performance opnieuw in elkaar zakt. Ook het afspelen direct na de restart gaat zonder problemen.
Iemand een suggestie?