Verwijderd
ik heb dat ding ook gehad... als het goed is staat er gewoon bij de modeminstellingen een optie om het volume te veranderen, ik heb hem toen zo hard gezet dat ik em net nog hoorde, welke OS heb je?
Verwijderd
Even de search gebruikt:
Conf. scherm--> modems-->tabblad algemeen-->eigenschappen standaardmodem-->tabblad verbinding--> geavanceerd-->extra instellingen kiezen voor "m0" (zonder aanhalingstekens). Met m1 heb je een beetje geluid en met m2 een boel
Conf. scherm--> modems-->tabblad algemeen-->eigenschappen standaardmodem-->tabblad verbinding--> geavanceerd-->extra instellingen kiezen voor "m0" (zonder aanhalingstekens). Met m1 heb je een beetje geluid en met m2 een boel
Volgens mij bedoelt hij toch echt de carrier detect, de detectie, en niet het geluid... Zoals bijvoorbeeld wanneer je achter een oude centrale zit, die wel met een 0 een buitelijn pakt, maar van te voren geen kiestoon geeft. Je modem zal dan zeggen: ja ho ff, ik zit niet ingeplugd. Dan moet je dus een hoorn oppakken en zelf eenlijn kiezen.
Ik ken het probleem, ik zit er ook mee, heb het echter nog niet op kunnen lossen
Ik ken het probleem, ik zit er ook mee, heb het echter nog niet op kunnen lossen
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Als je gewoon in de inbelverbinding de 'netnummer en kieseigenschappen..." uitschakelt zal hij dat volgens mij ook niet meer doen, dis shit heb je tog niet nodig (Wel effe eventueele 0 en netnummer bij telefoonnummer erbij zetten...
Hmmm... Kiestoondetectie of Carrier Detect.?
Is wel beetje verschillend.
De Kiestoon of Dialtoon is de toon die je hoort als je de hoorn van de haak pakt.
De Carrier is een draaggolf waarover het modemsignaal getransporteerd wordt naar de andere modem.
Meeste modem hebben een Hayes commando set, zg AT commands.
Om de modem de haak op te laten nemen en op de lijn te gaan,
AT H1
Hoorn op de haak, AT H0
Nadat met het voorgaande commando de hoorn van de haak genomen is kan met AT DT xxxxxxxx (xx=nummer) gekozen worden.
Als je alleen maar AT DT xxxxx zonder AT H1 ingeeft zal de modem terugreageren met NO DIALTONE
AT C0 - Carrier Detect altijd aan
AT C1 - Carrier Detect gecontroleerd door modem.
Bovenstaande kan simpelweg geprobeerd worden in Windows Hyperterminal.
In scherm AT intypen zal modem al reageren met OK
LINK naar Hayes command set.
Is wel beetje verschillend.
De Kiestoon of Dialtoon is de toon die je hoort als je de hoorn van de haak pakt.
De Carrier is een draaggolf waarover het modemsignaal getransporteerd wordt naar de andere modem.
Meeste modem hebben een Hayes commando set, zg AT commands.
Om de modem de haak op te laten nemen en op de lijn te gaan,
AT H1
Hoorn op de haak, AT H0
Nadat met het voorgaande commando de hoorn van de haak genomen is kan met AT DT xxxxxxxx (xx=nummer) gekozen worden.
Als je alleen maar AT DT xxxxx zonder AT H1 ingeeft zal de modem terugreageren met NO DIALTONE
AT C0 - Carrier Detect altijd aan
AT C1 - Carrier Detect gecontroleerd door modem.
Bovenstaande kan simpelweg geprobeerd worden in Windows Hyperterminal.
In scherm AT intypen zal modem al reageren met OK
LINK naar Hayes command set.
? weet jij wat.
Pagina: 1