Die dingetjes bestaan toch he?
Dat ze stroom via de utp kabel krijgen ofzo.
Wie weet hier meer over?
Dat ze stroom via de utp kabel krijgen ofzo.
Wie weet hier meer over?
I used up all my sick days, so I'm calling in dead
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
If you don’t have enough time, stop watching TV.
Al eens gedacht dat dit misschien vpoor professioneel gebruik is.Op dinsdag 22 januari 2002 16:18 schreef GarBaGe het volgende:
Lekker nuttig, immers een hub/switch zit al vol met kabels...
Anyway, je kan altijd nog je stroom-adapter van de hub/switch modden, door de standaard kabel te vervangen door een UTP-kabel. Dan lijkt het alsof er alleen maar UTP-kabels naar je switch/hub gaan. Alleen zit aan die ene kabel (je gemodde stroomkabel) dus een andere stekker voor je voeding
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
daar is poohbeer alleen niet echt naar opzoek denk ikOp dinsdag 22 januari 2002 20:00 schreef paulhekje het volgende:
sommige KVM switches kunnen werken zonder voeding (Keyboard Video Mouse)
Anoniem: 16149
Anoniem: 11461
Anoniem: 38567
jajaOp woensdag 23 januari 2002 01:22 schreef sictc het volgende:
Als je een HUB hebt (een echte hub, dus geen switching hub) dan heb je half duplex en gebruik je dus eigenlijk maar 4 adertjes van de 8. op de 4 niet gebruikte kun je dus 2 maal 0 en 2 maal x volt spanning zetten en die VOOR de hub "aftappen". Is niet moeders mooiste oplossing maar voor een probleem enkele jaren geleden was het een goed werkende oplossing (een hub in een graansilo)
Op dinsdag 22 januari 2002 20:00 schreef paulhekje het volgende:
sommige KVM switches kunnen werken zonder voeding (Keyboard Video Mouse)
En met coax? Bestaat het dan wel?Op woensdag 23 januari 2002 00:52 schreef Sn3akz het volgende:
Bestaat niet.. simpel
Niet over UTP iig.. om de simpele reden dat er geen voedings spanning over UTP gaat.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Een HUB voor coaxOp woensdag 23 januari 2002 09:42 schreef poohbeer het volgende:
[..]
En met coax? Bestaat het dan wel?
Ik weet wel bijna zeker dat er hubs bestaan zonder externe voeding voeding (passieve hub) dus als je wat weet.. tell me!
9worlds.net @ hattrick.org
Anoniem: 31879
Nee, kan niet. Is alleen voor ISDN.Palomar schreef op 23 March 2003 @ 14:26:
kick
ik gebruik nu een isdn koppelstukje om een utp kabel iets te verlengen. Maar nu zag ik bij een winkel ook een isdn koppelstukje (verdeelstukje eigenlijk) om van 1 naar 2 aansluitingen te gaan (zonder powersupply uiteraard). ik vroeg me af of zo'n dingetje ook werkt als simpel hubje voor om 2 pc's op 1 kabel aan te sluiten?
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq