Toon posts:

Vanuit de diepten van de CNE community groet ik u!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier nieuw dus het is nier meer als behoorlijk als ik me even voorstel. Mijn naam is Jeroen, ik ben 18 jaar oud en ik ben hier min of meer heen "gestuurd" door db_A om jullie voor te lichten over het prachtige spel genaamd Codename Eagle!
Ik speel dit spel nu al een slordige 2 jaar en het verveelt me nog steeds niet!
De pest met dit spel is dat het over internet zwaar lagged. Veel mensen knappen er na een paar keer dus op af...
Maar vaak zijn er nog redelijke servers te vinden. Ik was dus ontzettend blij toen db_A onze community op kwam vrolijken met zijn flitsende servertje!
Op zijn server voelt het voor in ieder geval Nederlanders alsof je over LAN speelt.

Dus, ik raad jullie aan om je serieus met dit spel bezig te gaan houden. Of in ieder geval de vooruitgang van Battlefield 1942 in de gaten te houden.

http://www.bf1942.cjb.net

Dit wordt de opvolger van CE en zal zich niet in WOI maar in WOII afspelen. Het gaat spellen zoals MOHAA en Rtcw MIJLENVER achter zich laten. Want wat missen al deze spellen?! Dat zal ik jullie vertellen mijn vrienden... deze spellen missen gevoel en lol! Iedereen die CE heeft gespeeld weet waar ik het over heb. Er is niks hilarischer dan op volle snelheid je bommenwerper op een tank af te laten kruisen, er zelf uit te springen en die tank aan stukken te blazen. En dit is nog maar een topje van de ijsberg. Je kan bovendien in allerlei voortuigen rondscheuren wat ik ook in de meeste nieuwe spellen mis. En als je dan in een voertuig kan rijden, zoals de tank in MOHAA dan voelt het kut... de besturing voelt gewoon niet lekker aan.

Dus wat gaan jullie doen? Juist! CE downloaden en op db_A's server spelen! Ik zit er regelmatig onder de naam Thanatos.

::Thanatos::

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Hey Thanatos! Bedankt dat je hier komt man! Hehe, ik heb hem helemaal niks opgedragen, maar hij is toch gekomen. Mensen, ik presenteer u met gepaste trots: Thanatos, een van de echte veteranen. Ik speel dit spel aanmerkelijk korter maar ik heb al vele geweldige momenten met Thana beleeft op No mans land in de armoured cars :)

Vanaf nu kunnen jullie dus replies van Thanatos, Nyrox (accelerator hier) of mij verwachten.

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

Dit spel heeft inderdaad een zeer hoog fungehalte , kheb het laatst gespeeld (op LAN) en vond het kewl , die zepplin is gewoon humor , als jij er dan met een paar andere dwars doorheen knalt >:) h u m o r

Kenners weten waarom

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ergens begin ik het idee te krijgen dat er binnenkort alleen nog maar Codename Eagle topics in spielerij geopend gaan worden ;) Moet toch maar eens online proberen te gaan. Een lan-party in de drie maanden is niet genoeg 8-)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-02 19:31
tssss, koste zeker veel tijd om uit die diepten te komen, dit weten we onderhand op GoT al, ik ben in de overgangsfase, bijna gelovig :P
Ik heb hem al liggen, nu nog installeren, als je me nou wat handige links geeft... voor de patches en al, want zoals je merkt, ben ik nogal lui :Z

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Best apart, het spel begint 3 jaar na release pas ECHT door te breken :)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Topicstarter
1 snuif van Codename Eagle en je bent verslaafd, gegarandeerd. Weet waar je aan begint >:)

Talonsoft heeft toendertijd de grote fout begaan dit spel niet genoeg te promoten... En zoals ik al zei heeft de lag een hoop mensen weggejaagd. Maar wacht maar geduldig op Battlefield 1942! Het spel dat de definitie die je nu van een spel heb volledig om gaat gooien!

::Thanatos::

• dBA
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Op dinsdag 22 januari 2002 17:04 schreef DarkShadow het volgende:
tssss, koste zeker veel tijd om uit die diepten te komen, dit weten we onderhand op GoT al, ik ben in de overgangsfase, bijna gelovig :P
Ik heb hem al liggen, nu nog installeren, als je me nou wat handige links geeft... voor de patches en al, want zoals je merkt, ben ik nogal lui :Z
Ik heb het al in twee topics ff gepost, maar dat maakt niet uit, maak wel ff linkje. Ik geloof dat het in dit topic het duidelijkst is geworden: Codename Eagle: ik kom er nu al niet uit

Verwijderd

Thanaaaaaaa!!!!!!!!!

Verwijderd

Geweldig spel idd.
en voor de Patches etc. als je op GameSpy Arcade zit (om het online te spelen) zijn er altijd wel mensen die je de link wil geven naar de patches..

GameSpy Arcade kan je gewoon downloaden op http://download.cnet.com

voor de mensen die te lui zijn om het te vragen, de patch kan je vinden op http://www.codenameeagle.com

kwakje a.k.a. Qwok

Verwijderd

Hallo, ik kom even gedag zeggen tegen jullie en ik raad aan om mijn CE site te bekijken op www.cenation.net

Rexxie :)

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Euhhh moet ik nu het spel gaan kopen of moet ik w88 op battlefield 1942? (dat leek me btw wel een cool spel, maar had nog nooit van codename eagle gehoord :) )

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Op dinsdag 22 januari 2002 20:58 schreef McFlipp het volgende:
Euhhh moet ik nu het spel gaan kopen of moet ik w88 op battlefield 1942? (dat leek me btw wel een cool spel, maar had nog nooit van codename eagle gehoord :) )
6 Euro, inclusief verzendkosten, en jij twijfelt :? Gewoon kopen, hij is wreed :)

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op dinsdag 22 januari 2002 21:24 schreef Just_Johnny het volgende:

[..]

6 Euro, inclusief verzendkosten, en jij twijfelt :? Gewoon kopen, hij is wreed :)
Dat wilde ik dus weten, WAAR het te koop was en hoe duur :)
WAAR is het dus te koop voor die prijs? :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Pagina: 1