Toon posts:

2 kabel modems en 2 netwerk kaarten in je pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
even puur theorie vroeg het me zo af namelijk , ik heb hier nog 1 extra kabel modem liggen een future network , zou het mogelijk zijn als ik via data2 uitgang op me freq optimizer deze aansluit en via een 2e netwerk kaart deze aanstuur zou het dan mogelijk zijn om via een programma dus 2 kabel modems tegelijk aan te sturen en zodat de data download en upload worden gebundeld zodat er maar 1 ip-adress wordt aangesproken om het data verkeer te regelen
dus 2 verschillende ip-adressen bundelen naar bijvoorbeeld een lokale ip-adress of een gateway ..ben er zelf nog niet uit hoe ik dat moet doen maar als iemand er ervaring mee heeft dan zou ik het graag willen weten , scheelt mij weer een hoop uitzoek werk :)

grtzz

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Use the search is vaker topic over geweest. Men kwam er daar niet echt uit. Maar op sommige Cisco routers kun je idd 2 kabelmodems aansluiten, echter krijg je dan balancing en geen bundeling.

• -=marauder=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-07 13:37
moet ie bridging ondersteunen geloof ik. ik wilde adsl en kabel bundelen. heb met sybergen software geprobeerd, maar geen bundeling helaas

Verwijderd

Topicstarter
thx dude's, voor jullie info !

ik ga hier toch nog even verder graven het lijkt me namelijk wel heel goed mogelijk dit te doen, en hopelijk zonder een cisco router te gebruiken. (anders moet ik anders me baas weer heel lief aankijken of ie een leuke cisco wilt bestelen :) )
zou me wel een kick geven als dit zou werken. !!

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 23:14
Dit kan met surfdoubler van vicomsoft, alleen moet je dan wel opletten dat de kabelmodems geloof ik het zelfde ip-adres hebben(het interne).

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb even gekeken voor het progje surfdoubler.. wat in de spec's staat :

Use general teaming preference or specify percentage of current connection bandwidth in use before opening next teamed connection :9

dit kan wel es werken het is dan geen bundeling maar kan wel een stuk helpen om de snelheid erin te houden.

Cool , ik ga als ik morgenavond tijd heb meteen even aan de slag , ben benieuwd !!

thx !!!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Dat heet multiplexen wat jij wilt, en daar is software voor.
Bedrijf had demo online staan, maar kweet de naam ervan niet meer... :D

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bundeling kan gewoon NIET als je maar 1 kant van de verbinding kan besturen.

Balancing kan wel, maar is niet voor alle protocollen even eenvoudig. Voor bijvoorbeeld http is het goed te doen dmv van een proxy, met 2 parents.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:03

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move [forum=24] > [forum=4]

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1