ik ben beta tester van cs 1.4 en ik wou jullie ff laten meedelen in mijn plezier...screenshots op http://members.home.nl/maxkeyner/14 en een korte review op www.pamf.tk
laten we es kijken 
die chateau map lijkt me wel geinig
die chateau map lijkt me wel geinig
Verwijderd
Ik moet zeggen het die map chatau
of zoiets ziet er wel strak uit.
Maar nog ff over de menutje wat je krijgt ziet er wel een beetje gaar uit vindt ik net zo als je free chage camera mode doet zie je de naam van de speler onderin het scherm ziet wel wel gaar uit moet ik zeggen
hier komt ie BEDANKT
Maar nog ff over de menutje wat je krijgt ziet er wel een beetje gaar uit vindt ik net zo als je free chage camera mode doet zie je de naam van de speler onderin het scherm ziet wel wel gaar uit moet ik zeggen
edit:
was je vergeten te bedanken
was je vergeten te bedanken
hier komt ie BEDANKT
Verwijderd
kan nou neit zeggen dat je zulke boeiende dingen op je screens hebt 
en ja score 2 keer, tja
en ja score 2 keer, tja
je moet er wel bij denken dat het een beta is..zal wel aangepast worden..maar de spectator mode roelt wel..lijkt net of je zelf speelt.
Enig idee wanneer ie 'af' is?
haha..dat houd je toch..maar het is niet meer zo als in 1.3 volgens mij...
klinkt misschien asociaal maar zijn er al leaks bekend. 
Want een beta van cstrike zal niet lang ongelekt blijven
Want een beta van cstrike zal niet lang ongelekt blijven
Staat ook in de revieuw idd..Op dinsdag 22 januari 2002 16:18 schreef MaxKeyner het volgende:
haha..dat houd je toch..maar het is niet meer zo als in 1.3 volgens mij...
Relaesedate al bekend?
Verwijderd
Mwoah ik hoop snel want dan heb je ff voor een tijdje geen last meer van cheaters die dan druk bezig zijn met de source code proberen te kraken :(
lamme gasten zullen er altijd zijn dat die
niks anders te doen hebben
lamme gasten zullen er altijd zijn dat die
ik weet niet of er leaks zijn..maar als die er komt istie niet van mij! ik waardeer het heel erg dat ik mocht testen. dus meot je daarvoor maar zoeken. ik kan ook niet zeggen wanneer ie uitkomt
Ik vind het alle maal best zolang de sys specs niet verder om hoog gaan want met 20 fps op me celly 300 mhz magi k al blij zijn dus......
dan kon je wel eens een probleem hebben. mij fps ligt in 1.4 een stuk lager dan in 1.3 .. ik heb dan ook een gare gfx card.. een tnt2 op en een 1600+
het roelt net als 1.3 . het leuke aan beta spelen is dat er geen cheaters zijn, iedereen zich vereerd voelt en dus niet lamed.. het is echt gezellig op de servers..geen gejank enzo
Bedankt voor de pics man! 
Counter Strike roelt! (ondanks de cheaters)
Counter Strike roelt! (ondanks de cheaters)
Eej is cymrich gekicked uit pamf ofzo? Zie hem niet staan in de memberslist. 
(btw ik vind hem niet echt aardig. (om het lief te zeggen dan
) Hij's veels te arrogant, als je 1 keertje perongeluk voor hem langs sprint dan ben je meteen een blocker, ja sorry ik wil me ook kunnen bewegen en als hij de weg blokkeert....)
(btw ik vind hem niet echt aardig. (om het lief te zeggen dan
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
ik heb gehoord dat je nu minimaal een 350MHz cpu moet hebben.. anders START IE NIET EENS!!!Op dinsdag 22 januari 2002 16:26 schreef RS_003 het volgende:
Ik vind het alle maal best zolang de sys specs niet verder om hoog gaan want met 20 fps op me celly 300 mhz magi k al blij zijn dus......
ja hij is te arrogant..TE egoistisch (in wars heb je geen kloot aan hem als teamplayer) winningteamjoiner en llama dus daarom istie wegOp dinsdag 22 januari 2002 17:27 schreef McFlipp het volgende:
Eej is cymrich gekicked uit pamf ofzo? Zie hem niet staan in de memberslist.
(btw ik vind hem niet echt aardig. (om het lief te zeggen dan) Hij's veels te arrogant, als je 1 keertje perongeluk voor hem langs sprint dan ben je meteen een blocker, ja sorry ik wil me ook kunnen bewegen en als hij de weg blokkeert....)
Dat vond ik nou ook, maar d8 dat ik wel niet zou mogen zeggenOp dinsdag 22 januari 2002 17:51 schreef MaxKeyner het volgende:
[..]
ja hij is te arrogant..TE egoistisch (in wars heb je geen kloot aan hem als teamplayer) winningteamjoiner en llama dus daarom istie weg
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Hehe ikke ook beta tester. Alleen nog neit gespeeld hehe, maar ff doen
Ik ben ook beta tester, nou leuk ... maar je moet een zgn 'subscription' instellen bij steam, dan krijg je een msgbox dat het nu tijdens de beta free is, hopelijk betekend dit niet dat je er nadien voor moet betalen, kut valve, dan ga je er al tijd aan spenderen om het gratis te beta testen ...
If it ain't broken it doesn't have enough features
WTF wie is dit

Staat nl ook op je webspace.

Staat nl ook op je webspace.
tis niet me vriendin..het is janine en ik geef verder haar mailadres niet want ik denk niet dat ze dat leuk vind...als je me op msn contact kan je wel meer fotoos krijgen (humordenaar@hotmail.com)
nee ik heb hem gekickt om ze lameheid. net als andere members..ik wil een clan met kewle lui met skills en niet met llamas met skills ik ben cl nl..Op dinsdag 22 januari 2002 17:52 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook, maar d8 dat ik wel niet zou mogen zeggen(ik d8 dat de hele clan zo zou zijn, maar niet dus
)
Ik ben ook vereerd met een beta account. Is wel grappig trouwens dat ie de meeste code eerst van internet gaat downen. Misschien een anti-cheat maatregel??
Verder is het erg cool dat je meteen buiten jezelf treed wanneer je dood gaat en dat je als spectator ook die ontzettend gave map (met die rode en blauwe cirkels) kan zien. Je kan ook echt door de ogen van een medespeler kijken (met gun in de hand) zodat je echt goed kan zien of iemand cheat.
Achter elkaar springen heeft geen zin meer want dan loop je steeds langzamer.
En een heel groot nadeel van de nieuwe beta: Je voetstappen zijn duidelijker dan ooit te horen. En een beetje tappen op de walk toest werkt niet meer. Lopen kan alleen aan en uit niet een beetje. En als je dan echt loopt dan is dat echt tergend langzaam...
Verder is het erg cool dat je meteen buiten jezelf treed wanneer je dood gaat en dat je als spectator ook die ontzettend gave map (met die rode en blauwe cirkels) kan zien. Je kan ook echt door de ogen van een medespeler kijken (met gun in de hand) zodat je echt goed kan zien of iemand cheat.
Achter elkaar springen heeft geen zin meer want dan loop je steeds langzamer.
En een heel groot nadeel van de nieuwe beta: Je voetstappen zijn duidelijker dan ooit te horen. En een beetje tappen op de walk toest werkt niet meer. Lopen kan alleen aan en uit niet een beetje. En als je dan echt loopt dan is dat echt tergend langzaam...
Hehe die wapen hebben allemaal domme namen *zucht*
Die para hebben ze nu veel stabieler/minder recoil gemaakt. Die FN P90 is ook veel sterker nu, net als in beta 5.
Hmm.. ojah strafen en schieten gaat nu bijna niet meer, recoil is veel erger geworden.
Die para hebben ze nu veel stabieler/minder recoil gemaakt. Die FN P90 is ook veel sterker nu, net als in beta 5.
Hmm.. ojah strafen en schieten gaat nu bijna niet meer, recoil is veel erger geworden.
offtopic:
das nu slang he..altijd up to date..het is www.emmengirls.nl..
das nu slang he..altijd up to date..het is www.emmengirls.nl..
ik heb nog ff langer gespeeld..en wat me opviel is dat je veel meer met burst fire moet schieten.. dus raggen is er niet meer bij
uh oh, niet meer als een halve gare rondrennen en perse burst fire???
zit ik ff met een probleem
voor de mensen die mij van Strikerz herkennen zal het wel duidelijk zijn "oh nee, daar heb je GTOfire weer met zn TMP en die andere dingetjes", voor de anderen:
stel, ik ben Terrorist.
ik koop een Mac10, een granaat, armour en Beretta Elites.
Als ik iemand tegenkom strafe en spring ik als een gek zodat ze me nie raken (werkt verassend goed, zelfs tegen de besten) en knal ik mn magazijnen op hun kop leeg.
als ik CT ben pak ik een TMP en de FN 5-7 en doe ik zon beetje hetzelfde.
dit werkt redelijk tot perfect op heel korte tot middellange afstand, en ik heb dr af en toe dubbele en triple kills mee.
als ik moet burst firen of stil gaan staan om em accuraat te houden werkt dit alleen op korte afstand, en ja, dan moet ik weer terug naar het gebruik van Colt enzow, en dat word saai.
zit ik ff met een probleem
voor de mensen die mij van Strikerz herkennen zal het wel duidelijk zijn "oh nee, daar heb je GTOfire weer met zn TMP en die andere dingetjes", voor de anderen:
stel, ik ben Terrorist.
ik koop een Mac10, een granaat, armour en Beretta Elites.
Als ik iemand tegenkom strafe en spring ik als een gek zodat ze me nie raken (werkt verassend goed, zelfs tegen de besten) en knal ik mn magazijnen op hun kop leeg.
als ik CT ben pak ik een TMP en de FN 5-7 en doe ik zon beetje hetzelfde.
dit werkt redelijk tot perfect op heel korte tot middellange afstand, en ik heb dr af en toe dubbele en triple kills mee.
als ik moet burst firen of stil gaan staan om em accuraat te houden werkt dit alleen op korte afstand, en ja, dan moet ik weer terug naar het gebruik van Colt enzow, en dat word saai.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
Dat zijn toch ook fun wapens
Ze kunnen alle wapens behalve Eagle, USP, Colt, AK en AWP beter wegmikken uit CS, want de rest wordt absoluut niet gebruikt op hoog niveau...
Trouwens ik heb nooit meer van je gehoord hoe je het op LANeMMen vond GTOfire
Ze kunnen alle wapens behalve Eagle, USP, Colt, AK en AWP beter wegmikken uit CS, want de rest wordt absoluut niet gebruikt op hoog niveau...
Trouwens ik heb nooit meer van je gehoord hoe je het op LANeMMen vond GTOfire
ikke ben ook beta testert. beswel cool dat de lijken enzo blijven liggen. maar de para is veeeeeel te sterk en de vertraging als je springt suckt enorm!
futal...futal.. <graaft in zijn geheugen naar toch alweer meer dan een jaar terug>
nee, ik heb geen idee wie je moet zijn en hoe je weet dat ik op LANeMMen ben geweest (in mijn CS n00b tijd toen ik nog niet wist wat cheats waren en ik de models van [=MM=] clan gewoon grappig rood en blauw vond)
op hoog niveau word er idd alleen maar met de beste wapens geknalt. zo ook door mij, maar ja, dat werd zoo saai dat ik op een gegeven moment compleet was overgestapt op DoD.
Toen kwam ik achter de kracht van het Kut-Kanon. De Sig SG-550 (CT only semit automatisch sniper rifle)
sindsdien heb ik misschien 5 rondjes AWP gebruikt en heb ik toch alweer bijna 100 kills in de afgelopen week met mn lieve Kut Kanon.
ook sindsdien ben ik gaan knallen met de TMP en de Mac10 enzow. en dat bleek veel leuker en grappiger te zijn dan schieten met colt.
als je nl verliest met een colt weet je dat je het gewoon verneukt hebt, want je had die gast dood moeten hebben.
als je verliest met Mac10 vs colt weet je dat dat komt omdat die colt nou eenmaal vele malen sterker is.
als je daarentegen killt met een mac10 en elites ben je de man
nee, ik heb geen idee wie je moet zijn en hoe je weet dat ik op LANeMMen ben geweest (in mijn CS n00b tijd toen ik nog niet wist wat cheats waren en ik de models van [=MM=] clan gewoon grappig rood en blauw vond)
op hoog niveau word er idd alleen maar met de beste wapens geknalt. zo ook door mij, maar ja, dat werd zoo saai dat ik op een gegeven moment compleet was overgestapt op DoD.
Toen kwam ik achter de kracht van het Kut-Kanon. De Sig SG-550 (CT only semit automatisch sniper rifle)
sindsdien heb ik misschien 5 rondjes AWP gebruikt en heb ik toch alweer bijna 100 kills in de afgelopen week met mn lieve Kut Kanon.
ook sindsdien ben ik gaan knallen met de TMP en de Mac10 enzow. en dat bleek veel leuker en grappiger te zijn dan schieten met colt.
als je nl verliest met een colt weet je dat je het gewoon verneukt hebt, want je had die gast dood moeten hebben.
als je verliest met Mac10 vs colt weet je dat dat komt omdat die colt nou eenmaal vele malen sterker is.
als je daarentegen killt met een mac10 en elites ben je de man
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Op dinsdag 22 januari 2002 18:10 schreef Apache het volgende:
Ik ben ook beta tester, nou leuk ... maar je moet een zgn 'subscription' instellen bij steam, dan krijg je een msgbox dat het nu tijdens de beta free is, hopelijk betekend dit niet dat je er nadien voor moet betalen, kut valve, dan ga je er al tijd aan spenderen om het gratis te beta testen ...
nee precies...Valve heeft goed werk verricht met 1.4 !
Tot nu toe wel ja..Op woensdag 23 januari 2002 07:48 schreef MaxKeyner het volgende:
nee precies...Valve heeft goed werk verricht met 1.4 !
maar we wachten tot ie public gaat. Ik wil heel graag weten hoelang ik kan Cs'en totdat het weer door cheat0rs word overgenomen..
sorry maar ik vin der niet echtOp dinsdag 22 januari 2002 18:18 schreef Hurricane het volgende:
WTF wie is dit
[afbeelding]
Staat nl ook op je webspace.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mja, k'heb em nu al ff gespeeld, cheats zijn er dus nog niet uit ... al hun werk voor niets, op beta discussion forum lopen er ook al enkele threads over, naja, springen, k'neem aan dat je het gewoon word, maar net nog ff 1.3 gespeeld en springen is gewoon erg leuk handig ...Op woensdag 23 januari 2002 01:07 schreef Urnie het volgende:
[..]
alstublieft geen flames uiten jegens de goden der game-developers
in 1.4 sta je gewoon te lang stil, t'is alsof je je beide beneden breekt wanneer je springt ofzo ...
k'vind het goed, maar tijd hoeft echt geen 2 seconden + te zijn
imo bied mohaa veel meer en willen ze het te realistisch maken wat het nooit geweest is, en daarbij verliezen ze nu de gameplay.
neej idd, ik zie ook geen verschillen 
Moet ook maar is zo'n betatester worden
Moet ook maar is zo'n betatester worden
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Verwijderd
die is wel heel goed gemodelled door het cs teamOp dinsdag 22 januari 2002 18:18 schreef Hurricane het volgende:
WTF wie is dit
[afbeelding]
Staat nl ook op je webspace.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze ziet er wel gunstig uit btw.
gaat ook niet om de maps..maar om spectator mode ed.
Verwijderd
cs speel ik niet meer, ik zit nu te wachten op global ops. je hebt VEEL meer wapens, en ook mogelijkheden om je wapens aan te passen dmv er een scope bij te kopen of een silencer.
200? Volgens mij zijn het er 5000.Quote van Captain Pervert uit een gesloten CS topic
Had Valve niet maar 200 beta testers
En hier zijn al 3 mensen die het zijn
Vaaaaaaag.
Jah, het zijn er genoeg idd, Peertje, ook hier geregged heeft ook beta account, vandaag ff gespeeld, en ik merk er niet al te veel van.
Heb ff snel een site'tje in elkaar gezet voor CS 1.4 Beta Pics en op me snelle server gezet 
Bewonder em hier
Enjoy
Bewonder em hier
Enjoy
Signature?
30 fps in aztec met een xp 1600 ?Op dinsdag 22 januari 2002 16:26 schreef MaxKeyner het volgende:
dan kon je wel eens een probleem hebben. mij fps ligt in 1.4 een stuk lager dan in 1.3 .. ik heb dan ook een gare gfx card.. een tnt2 op en een 1600+
is een TNT zo slecht dan ?
max heb een slecht getweaked XP os
hallo
Verwijderd
Maxie ik heb nog wel een Geforce 1 DDR te koop (Even snel als GF2 MX), zit een extra grote koeler op. Kopen ?
lekker emmens onderonsje..maar ik ga morgen een GeForce2Ti kopen..of een 3ti als ik fatsoenlijk salaris krijg. maar mijn monitor kan op 1024x768 alleen op 60 hz (oude 15" kist) en met winxp gaat je hz/2=maximale fps in halflife
De beta r0ckt al, ik ben ook beta tester hehehehe
Verwijderd
|:(|:(|:(|:(
Lekker slim hoor de cs 1.4 dan kan je wel niet cheaten maar dan komen die luitjes aan zetten met Roger Wilco
jah hij komt nu de hoek om knal hem neer lekker leuk is dat
Lekker slim hoor de cs 1.4 dan kan je wel niet cheaten maar dan komen die luitjes aan zetten met Roger Wilco
Verwijderd
uhh... Roger Wilco kon en kan allang gebruikt worden tog?Op donderdag 24 januari 2002 14:53 schreef ThePreatorian het volgende:
Ben jij nou zo dom?
err.. roger wilco is alleen voor tactics...hoef je niet te typen. en ik een war kan je toch de tegenstander niet chasen dus kan je ook niet zeggen wanneer hij de hoek om komt
ik las gister mailtje dat ik ook beta tester voor 1.4 beta ben.. maaruh, ligt die server nog steeds plat?? kan niet eens registreren
Op donderdag 24 januari 2002 14:53 schreef ThePreatorian het volgende:
zeg er ff bij dat je mijn screens zonder vragen heb gebruiktOp woensdag 23 januari 2002 17:50 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Heb ff snel een site'tje in elkaar gezet voor CS 1.4 Beta Pics en op me snelle server gezet
Gefeliciteerd met de domste opmerking van de week!Op donderdag 24 januari 2002 14:53 schreef ThePreatorian het volgende:
Als geen idee hebt waar je over praat, post dan gewoon niet please..
als het een hack/cheat oid is (over rogerwilco heb ik het) waarom maken de Valve lui in hemelsnaam een voicesysteem in halflife? Dus DE DOMSTE OPMERKING VAN DE WEEK
Moet je voortaan ff een © bij zetten als je er zo erg vind, dacht namelijk niet dat jij Copyright op CS 1.4Beta heb omdat je toevallig betatester bent...Op donderdag 24 januari 2002 19:11 schreef MaxKeyner het volgende:
[..]
zeg er ff bij dat je mijn screens zonder vragen heb gebruikt
Ben ik zo vrij om je pics op me host te zetten, ga ie weer zitten zeiken... Ik zit er niet mee te showen ofzo, maak et alleen voor de geintereseerde wat makkelijker...
Signature?
Stel je niet aan zeg... komop..Op donderdag 24 januari 2002 19:11 schreef MaxKeyner het volgende:
[..]
zeg er ff bij dat je mijn screens zonder vragen heb gebruikt
de deagle bug
Schiet met het _EERSTE_ magazijn van je deagle maar eens op de muur, alles gaat schots en scheef. Reload nadat hij helemaal is leeg geschoten. Schiet nu nog maals 7 kogels op de muur en zie daar; De afwijking is weg!
In 1.4 is er dus helemaal geen afwijking meer bij het eerste magazijn
Schiet met het _EERSTE_ magazijn van je deagle maar eens op de muur, alles gaat schots en scheef. Reload nadat hij helemaal is leeg geschoten. Schiet nu nog maals 7 kogels op de muur en zie daar; De afwijking is weg!
En jij bent nog net even dommerOp donderdag 24 januari 2002 19:43 schreef MaxKeyner het volgende:
als het een hack/cheat oid is (over rogerwilco heb ik het) waarom maken de Valve lui in hemelsnaam een voicesysteem in halflife? Dus DE DOMSTE OPMERKING VAN DE WEEK
Als je dood bent in CS kun je wel lullen, maar dat is alleen voor andere dooien te horen. Dus kun je geen tips geven, OOK AL kun je de nog levende tegenstanders spectaten. met Roger Wilco / BattleCom / whatsoever kan dit wel, omdat het onafhankelijk van CS is.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Boeiend, ik neem altijd gewoon de USP.45. RoeltOp vrijdag 25 januari 2002 01:55 schreef Matthijsje het volgende:
de deagle bug
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Op vrijdag 25 januari 2002 02:04 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Boeiend, ik neem altijd gewoon de USP.45. Roelt
Dit zeg je alleen omdat je het niet wist
dat was ironisch bedoeld.. niet dat ik het erg vind.. integendeel..een eerOp donderdag 24 januari 2002 19:58 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
Ben ik zo vrij om je pics op me host te zetten, ga ie weer zitten zeiken... Ik zit er niet mee te showen ofzo, maak et alleen voor de geintereseerde wat makkelijker...
IddOp vrijdag 25 januari 2002 02:04 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Boeiend, ik neem altijd gewoon de USP.45. Roelt
Pagina: 1