hoeveel "herrie" maakt fan op Radeon 7500?

Pagina: 1
Acties:

• BlindWillie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12-2022
Ik probeer om een zo "stil" mogelijke PC samen te stellen. Daarom ben ik benieuwd hoeveel geluid de fan maakt op de Radeon 7500 maakt.

En ja, het moet eigenlijk wel een Radeon worden omdat die tenminste een goede beeldkwaliteit hebben (afgezien van Matrox natuurlijk).

Een alternatief zou natuurlijk zijn om de VE versie te kopen, want die heeft passieve koeling. Maar volgens Digit-life biedt dat ding een aanmerkelijk slechtere beeldkwaliteit.

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09-2025
Niet veel denk ik aangezien die kleine vga fannetjes pas lawaai gaan maken zodra er stof in komt :r
Anders zul je de standaard koeling gewoon moeten vervangen door een grote headsink (goede airflow in je kast is dan wel belangrijk)

Verwijderd

Ik heb de Radeon7500. Die maakt niet zo gek veel herrie. Het fannetje draait alleen niet zo soepel dus als je er dicht op zit hoor je af en toe wat geratel. Maar concentreer je op de fan in de voeding + cpu koeler + casefan + harddisks. Die maken 3-4x zoveel herrie.

Succes :)

• Toulinash
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02-2024
ongeveer zo veel : [----------] :p

niet zo veel,'k heb er zelf ook een maar erger me meer aan CPU-fan ! man wat een herrie