Op dinsdag 22 januari 2002 17:26 schreef JvS het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, homo's hebben daar echt geen problemen mee hoor.
Als ik jou vraag, als je voor mij mijn mening wilt spreken, dan vraag ik dat, en bij mijn weten heb ik je dat niet gevraagd.
Ik bepaal zelf wel wat ik accepteer/leuk vindt.
Het is eerder zoeken naar problemen om dit 'aanstootgevend voor homofielen' te noemen. Het is gewoon een grappig plaatje, over dat een topic gewoon suf is.
Dus als een topic suf is, mag ik zonder consequenties een foto van een zwerver posten, die op A'dam Centraal ligt te lamzakken.
En daar hoort een jammere vent bij, die echt "gay-ie' is. Wist je dat de meeste homofielen daar ook gewoon een hekel aan hebben? En er ook gewoon om kunnen lachen? Tolerantie heet dat en dat werkt twee kanten op.
Dit plaatje is opzich best geinig ja, maar dan als een opzich staand plaatje.
Als een topic suf/saai is, dan vindt ik dit niet een passend plaatje.
D8 dat we daarvoor al een smiley voor hadden:

Er is ook een serie op TV (Will en Grace?) waarin zo'n echte Gay-dude rondhuppelt. Ik denk ook niet dat er homo-groeperingen zijn die die serie van TV af willen hebben, omdat het gewoon grappig is.
Will and Grace is idd een leuke serie.
Dit komt niet per definitie doordat iig 2 van de hoofdrol spelers Homo zijn.
Net als dat plaatje, dat is gewoon leuk om te posten in topics die echt werkelijk nergens over gaan (in de huiskamer)

.
Dus als een topic qua inhoudelijk nergens overgaat, dan vindt jij dit plaatje gepast.
Nou sorrie, maar daar ben ik het dus zeker niet overeens.
Op dinsdag 22 januari 2002 21:02 schreef Kerrick het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met het woord homofiel

dan met dat plaatje..
/me is gewoon homo. nix fiel.
Mja je hebt wel gelijk, maar is ook weer afhankelijk in welke context dat plaatje wordt gebruikt.
Ps, Joost nixs persoonlijks hoor.
Maar bij jou posting wilde ik effe een reactie geven.
Heb wel de neiging omdat bij meerdere te doen, maar om 05.00 verw8 de wekker weer dat ik me nest uitrol.