Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Waar ga je hem halen en voor welke prijs?
Ik wil dit spel namelijk ook nog hebben...
Ik wil dit spel namelijk ook nog hebben...
Werkte bij mij prima onder XP. 'k had wel de laatste patch geinstalleerd (1.2 ofzo, weet niet precies zo uit m'n hoofd), maar ik weet niet of dat uitmaakt.
Verwijderd
ik ben toevallig em toevallig net aant downloaden...
ik heb win2k, maar kmoe een goede joystick hebben!
wie heeft er een aanradertje (niet te duur, wel een paar nifty buttons, FF hoeft niet...natuurlijk campatible met win2k en hoger)
ik heb win2k, maar kmoe een goede joystick hebben!
wie heeft er een aanradertje (niet te duur, wel een paar nifty buttons, FF hoeft niet...natuurlijk campatible met win2k en hoger)
ik heb hem ook gedraaid onder zowel ME als XP. onder XP kreeg ik wel vaak rare smoke textures.
Hmm, aan het downloaden??
Ik ben er uuuuren naar op zoek geweest, maar kon hem nergens vinden. Dan wordt het dus bestellen bij Amzon.com, want ik kon hem óók al nergens in een winkel vinden
Maar goed, mooi om te horen dat ie op XP draait.
Mijn European Air War wil namelijk níet meer op XP

(Ja, alleen in software accellerated mode... da's dus hetzelfde als niet draaien
)
Ik ben er uuuuren naar op zoek geweest, maar kon hem nergens vinden. Dan wordt het dus bestellen bij Amzon.com, want ik kon hem óók al nergens in een winkel vinden
Maar goed, mooi om te horen dat ie op XP draait.
Mijn European Air War wil namelijk níet meer op XP
(Ja, alleen in software accellerated mode... da's dus hetzelfde als niet draaien
Verwijderd
heb hem pas bij dynabyte zien liggen (rotterdam) kostte paar tientjes geloof ik (guldens)
Was gister nog bij Dynabyte (apeldoorn) en daar hadden ze hem niet. Stond ook niet in de computer bij andere filialen en bestellen kon niet meerOp dinsdag 22 januari 2002 20:09 schreef evb het volgende:
heb hem pas bij dynabyte zien liggen (rotterdam) kostte paar tientjes geloof ik (guldens)
Ik wil hem eventueel wel in de aanbieding doen, origineel met doos en boekjes.
Hoeveel wil je ervoor hebben?Op woensdag 23 januari 2002 11:57 schreef _Stryker_ het volgende:
Verwijderd
ja, hoeveel moeje dr voor hebben? ik heb ookw el interesse namelijk...Op woensdag 23 januari 2002 11:57 schreef _Stryker_ het volgende:
[lekker-pu modus]Op woensdag 23 januari 2002 14:41 schreef MrFreeman het volgende:
[..]
ja, hoeveel moeje dr voor hebben? ik heb ookw el interesse namelijk...
Ik was eerder...
[/lekker-pu modus]
nou je het zegt, dat spel moet ik ook nog hebben.
lijkt me echt super vet dat spel.
lijkt me echt super vet dat spel.
Ik denk dat ik hem toch nog ff vasthoud. Sorry iedereen.
Pagina: 1