Toon posts:

Socket 478 Cooler Zalman

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://zalmantech.com/CNPS-6500ACU.htm deze heb ik dus net gekocht alleen, dat ding is zowat 1 kilo.

Scheurt dit ding niet de hele socket van het mb af?

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

hij wordt vastgemaakt dmv de 4 gaten in het mobo, dus hij blijft wel hangen ja...

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:05
Op dinsdag 22 januari 2002 15:07 schreef tiesto2tiesto het volgende:
http://zalmantech.com/CNPS-6500ACU.htm deze heb ik dus net gekocht alleen, dat ding is zowat 1 kilo.

Scheurt dit ding niet de hele socket van het mb af?
Om precies te zijn 810 grammen.. :P

Maar het lijkt me dat meer mensen deze koeler gebruiken en ik heb er nog nooit over gehoord... *trek zelf je conclusie*

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ik heb btw wel een silverado gehad, die was 500 gram, en die hing WEL aan mn socket, dat is ook de reden dat ik hem vervangen heb voor een alpha 8045, ik was veel te bang dat mn socket afbrak als ik hem verplaatste...

Verwijderd

ja en je moet zorgen dat als je dat ding in je pc hebt zitten er niet mee gaat lopen slepen want dan kan de zooi nog weles inderdaad af gaan breken..810 gram voor een heatsink is niet niks !

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:09
De bevestegingsmethode bij een S478 P4 is bijzonder solide, en ook de processor zelf is bijzonder solide. Ik zou er zelf heel wat meer kilo aan durfen hangen dan 1KG en een koelertje van 800gram moet zeker geen probleem zijn.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-05 16:19

Chakotay

Lick here to continue

Ook ervoor zorgen dat je alle mogelijke schroefgaatjes in je mobo daadwerkelijk gebruikt om em aan de kast vast te maken, dan worden de krachten het beste verdeelt.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Ik wil misschien voor in mijn nieuwe systeem ook zo'n koeler gaan kopen. Ik wil hem vooral omdat het stil moet zijn. :) En ik vindt hem ook héél mooi. :9

Bevalt ie goed? :P (koeld het goed enzo...) ;)
Pagina: 1