afgelopen weekeinde opnieuw 98 se geinstallerd na het bijzetten van een 3com 3c900combo netwerkkaart. vandaag bij opstarten opnieuw hardware gevonden en moest ik opnieuw de netwerkkaart installeren. Na istallatie 98se ook steeds de varag om netwerk wachtoowrd nu niet meer. in apparaatbeheer nu na installatie gen problemen. hoe kan het nu dat de kaart opniew als hardware wordt gedetecteerd en waarom niet meer de vraag over wachtwoord. P.s. de kaart nog niet aangesloten op kabel (volgende week pas )
sorry dat ik het zeg, maar ik snap er niet echt veel van
Verwijderd
Ik ook niet maar ik denk dat ik het gevonden heb 
Hij heeft een netwerkkaart geinstalleerd, en dat meld ie ff
Of niet soms?
Hij heeft een netwerkkaart geinstalleerd, en dat meld ie ff
Of niet soms?
Verwijderd
Dat je geen melding meer krijgt om te aanmelden ligt aan dat in de eigenschappen van de netwerkomgeving je primaire aanmelding staat op "Windows aanmelding".
Om dat probleem met die netwerkkaart....
Ik zou alle software van die kaart eruit flikkeren en het apparaat uit apparaatbeheer te halen. Dan pc opnieuw opstarten en dan ziet ie automatisch de kaart weer.
Installeer dan de software en meestal is dan dat probleem ook weg.
Om dat probleem met die netwerkkaart....
Ik zou alle software van die kaart eruit flikkeren en het apparaat uit apparaatbeheer te halen. Dan pc opnieuw opstarten en dan ziet ie automatisch de kaart weer.
Installeer dan de software en meestal is dan dat probleem ook weg.
volgens mij moet hij gewoon de optie : aanloggen met client for microsoft networking aanzetten en dan krijgt hij zijn password weer.
denk ik
anders heeft hij inderdaad een kaart geinstalleerd en dit gemeld:)
denk ik
anders heeft hij inderdaad een kaart geinstalleerd en dit gemeld:)
I used up all my sick days, so I'm calling in dead
Volgens mij heeft hij problemen met het installeren van zijn netwerkkaart, maar dat is hoe ik het interpeteer
edit:
weer veel te laat
weer veel te laat
Verwijderd
waarschijnlijk had je bij windows meerdere gebruikers aangevinkt om in te loggen via netwerk log-in en doordat je je pc geformatteerd hebt (dat begrijp ik toch onder installatie 98SE) heb je niet meer ingesteld als meerdere gebruikers dus hoefde je ook niet meer in te loggen...Op dinsdag 22 januari 2002 15:03 schreef pabbmann het volgende:
afgelopen weekeinde opnieuw 98 se geinstallerd na het bijzetten van een 3com 3c900combo netwerkkaart. vandaag bij opstarten opnieuw hardware gevonden en moest ik opnieuw de netwerkkaart installeren. Na istallatie 98se ook steeds de varag om netwerk wachtoowrd nu niet meer. in apparaatbeheer nu na installatie gen problemen. hoe kan het nu dat de kaart opniew als hardware wordt gedetecteerd en waarom niet meer de vraag over wachtwoord. P.s. de kaart nog niet aangesloten op kabel (volgende week pas )
enne hoeveel kaarten staan er nu in netwerkproperties dan ? 1, 2 ? 6, 8 ?
Komt nog bij dat het me en typisch Windows-probleem lijkt?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()