Ik heb ze wel eens een vraag gesteld maar ook nooit antwoord op gekregen. Zat het kabetje niet bij de kaart? Zoniet, ga naar de winkel terug.
NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…
Verwijderd
Ik heb wel is antwoord gekregen maar duurt wel een paar dagen maar ging over komplete video kaart die ik nog even moet testen. Heb ik in de vak. wel tijd voor.
Verwijderd
ik had hun ook 2x wat gevraagt maar nog steeds geen reacties 
is er nergens een forum of site met betere support voor de leadtek kaartjes?
is er nergens een forum of site met betere support voor de leadtek kaartjes?
Dat klinkt toch ook als een logische reactieOp woensdag 06 februari 2002 20:52 schreef eatme het volgende:
Ik heb ze wel eens een vraag gesteld maar ook nooit antwoord op gekregen. Zat het kabetje niet bij de kaart? Zoniet, ga naar de winkel terug.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Dreadnought : lees de FAQ eens. Oude draadjes willen we niet zomaar omhoog geschopt zien.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()