Toon posts:

De Akira Games MP3 Player rules best wel heftig!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik hem dus veel met Need for Speed 5 en Quake maar ik moet zeggen: Loopt STUKKEN vloeiender dan WinAmp op de achtergrond mee draaien!!!!

url: http://download.cnet.com/downloads/0-10039-100-8121080.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-4.8121080

*D

Verwijderd

euhm, moet dit wel in spielerij?
ik bedoel, het is een muziek progje

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55

Sick Nick

Drop the top!

De muziek van de games is al goed genoeg, moet je maar de iso gebruiken en niet de rip ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 14:35 schreef Caspian het volgende:
euhm, moet dit wel in spielerij?
ik bedoel, het is een muziek progje
Een muziek progje voor ACHTER games. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 14:37 schreef Sick_Nick het volgende:
De muziek van de games is al goed genoeg, moet je maar de iso gebruiken en niet de rip ;)
Niet altijd! :) En je kan het ook uitzetten! :)

Verwijderd

Topicstarter
Best wel. *D

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Hebbie het edit knopje wel eens gezien? Gebruik die dan i.p.v. 3 posts achter elkaar te posten.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 19:56 schreef The_Will het volgende:
Hebbie het edit knopje wel eens gezien? Gebruik die dan i.p.v. 3 posts achter elkaar te posten.
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif bedoel je?

Ja, die heb ik wel eens gezien.

Verwijderd

Akira, is dat niet die Mp3 player die gebruik maakt van de Probe routine? Ik gebruik 'm ook vaak, maar dan op de achtergrond van een 3D shooter. Meestal bij UT, dan zet ik de achtergrondmuziek van het spel zelf ff op mute en dan laat ik wat fijne mp3's op de player draaien. Je merkt er echt helemaal niks tijdens het spelen. Nou ja.. 'helemaal niks' is niet helemaal waar, je hoort namelijk wel degelijk je favoriete mp3's ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 21:19 schreef Beathoven het volgende:
Akira, is dat niet die Mp3 player die gebruik maakt van de Probe routine? Ik gebruik 'm ook vaak, maar dan op de achtergrond van een 3D shooter. Meestal bij UT, dan zet ik de achtergrondmuziek van het spel zelf ff op mute en dan laat ik wat fijne mp3's op de player draaien. Je merkt er echt helemaal niks tijdens het spelen. Nou ja.. 'helemaal niks' is niet helemaal waar, je hoort namelijk wel degelijk je favoriete mp3's ;)
Yups, dat is em, hij bevalt hier echt prima. Ik wou destijds muziek achter Need for Speed en daar was een of andere Poolse (letterlijk) tool voor waarmee je de playlist kon veranderen maar moest je converteren en zo. Duurde echt eeuwen en dan werkte het nog niet. :(

Nou sleep je met Akira dus gewoon die tracks in de playlist, saved ze weg en hopsa. Telkens voor je je game start even starten en gaan! Je merkt hem ook niet op de achtergrond! Echt waanzinnig, hoe ze het doen doen ze het maar ik vind hem briljant!

*D

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-01 13:11
jammer dat ie et niet doet in XP :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 12:54 schreef RaVeNgEr het volgende:
jammer dat ie et niet doet in XP :P
Jawel hoor, heb hem hier prima draaien op een XP bak. :?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 09:45
Op woensdag 23 januari 2002 13:41 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Jawel hoor, heb hem hier prima draaien op een XP bak. :?
hier draaid ie ook niet onder XP :?
maare winamp doet zn werk prima hoor.

Bier, Whiskey en Metal!!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 23 januari 2002 14:12 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

hier draaid ie ook niet onder XP :?
maare winamp doet zn werk prima hoor.
Hier ook een error (winxp prof, alle updates van microsoft installed)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik draait altijd zonder problemen een dikke mp3 lijst via Winamp tijdens UT..waarom zou ik willen overstappen?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 14:55 schreef Maiar het volgende:
Ik draait altijd zonder problemen een dikke mp3 lijst via Winamp tijdens UT..waarom zou ik willen overstappen?
Don't ask me dude, ik geef het alleen maar door. Hier lopen die games dus echt vloeiender (en die MP3's) met Akira.

Blijf je bij WinAmp naja, prima toch?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
ze zuigen allebei :D

SCMPX is de beste! :) :)

toevoeging: gemiddelde CPU-verbruik van SCMPX over vandaag (vanaf 8 uur 's ochtends) =
0,0064715610843460127993097001510031

en dit is serieus!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1