Bij wie casema basic ook te traag voor woorden??

Pagina: 1
Acties:

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34

inXs

known as inXs

Topicstarter
Ik woon in Amersfoort en meestal kon in s'morgens of s'nachts wel een lekker potje cs of unreal online spelen, maar de afgelopen 2 weken is me ping nooit meer onder de 300 geweest.. Packet loss van 100 en choke ook 100 ofzow.. Het is gewoon om ziek van te worden..

De afgelopen paar dagen is me ping niet eens meer onder de 600 geweest :( Met downloads ook al niet veel beter, gemiddeld 1.5 kb per seconde.. Ook s'nachts ja.

En hotmail ofzo openen duurt ook al 4 minuten.. Zelfs als ik op tweakers forum wil komen duurt het al 2 minuten.. Doe ik refresh duurt het weer 2 minuten..

Wat is dit toch??? Ik die mensen gebeld, zij een monteur langs gestuurd.. Download ineens 5 kb per seconde (jee lekker hoog) :? die vent zegt: ja het is nu ook erg druk op internet (om 8uur smorgens).. Vent gaat weg, nou download ook ineens weer 2 kb :? Ik word er echt strontziek van! Kunnen die gasten dan helemaal geen normale snelheid leveren?????

Zijn er nog meer mensen met deze ergernissen? Ik heb net ff op speedtest getest. En download NL: 1,7kb Internationaal: 1,3 kb Upload: 6,3 kb :?

Hopelijk ben ik niet weer eens de enige en ik ben echt blij dat adsl eindelijk dichterbij komt!

superB

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:05
Bekend probleem. Hier loop ik dus al ruim een jaar mee, maar het wordt alleen maar erger en erger. Ik woon zelf ook in Amersfoort trouwens.

Ik ben anderhalf maand geleden gestopt met online gamen omdat het gewoonweg niet meer te doen was. Met bijvoorbeeld Diablo 2 had ik overdag een ping van 500 - 15000 (!) en 's nachts kwam ik niet lager dan 200. Belachelijk gewoon.

Maar over 3 weken heb ik ADSL, en ik hoop dat iedereen Casema gaat boycotten ofzow, want de kwaliteit die ze leveren is om te :r

Ik heb zelf een tijdje overwogen om mijn oude Planet abbo weer te gaan gebruiken, met een simpel 56k modempje, want dan presteer je nog beter...

Join het GoT Pulse-Team!

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Ik heb het ook een jaar ja.. Vanaf het begin.. En lekker boycotten lijkt me een goed plan >:) Waar woon je in Amersfoort eigenlijk?? Het erge is zelfs nog, ik merk gewoon snelheids verschil als me buurman met casema ook online komt :( Ook een beetje stom dat we geen premium hebben.

superB

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 13:31

Sick Nick

Drop the top!

Casema Broad Band premium geen optie? Dat gaat tenminste nog een beetje snel.

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Dat is hier helaas niet.. Alleen basic

superB

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 13:31

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 22 januari 2002 14:29 schreef deadline het volgende:
Dat is hier helaas niet.. Alleen basic
;(

Dan maar hopen dat ADSL snel verkrijgbaar is.

• Denman
  • Laatst online: 01:05
Op dinsdag 22 januari 2002 14:24 schreef deadline het volgende:
Ik heb het ook een jaar ja.. Vanaf het begin.. En lekker boycotten lijkt me een goed plan >:) Waar woon je in Amersfoort eigenlijk?? Het erge is zelfs nog, ik merk gewoon snelheids verschil als me buurman met casema ook online komt :( Ook een beetje stom dat we geen premium hebben.
Ik woon in Amersfoort --> Nieuwland.
Op dinsdag 22 januari 2002 14:26 schreef Sick_Nick het volgende:
Casema Broad Band premium geen optie? Dat gaat tenminste nog een beetje snel.
Was bij mij geen optie (niet leverbaar :() maar ook al was het leverbaar geweest, ik walg zo van Casema dat ik alsnog wel overgestapt was naar ADSL.

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

tja klote voor jullie, maar je moet het positief bekijken; je hebt geen telefoonkosten meer :D

anyways ik ben blij dat ik niet meer in amersfoort woon, want dan had ik ook casema genomen en zat ik met dezelfde problemen als jullie :(

dan maar liever telefoonkosten hoor doei!

ik heb btw in Kattenbroek gewoond

• Neoz
  • Laatst online: 21:34

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb 3 jaar nooit sneller als 6 kb kunnen downloaden totdat er adsl kwam ( gelijk Planet Internet genomen ) en ik wil nooit meer buiten tv met casema te maken hebben :r ;( :'(

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Ken het probleem ook, maar soms wordt het nog gekker dan alleen een trage verbinding. Ping zit hier trouwens meestal rond de 300, en downloaden kan met 6KB, 8KB maximaal.

Dus wat dat betreft valt het nog mee, maar nu heb ik een paar weken lang het probleem gehad dat ik niet TV kon kijken en internetten tegelijk, omdat het signaal te zwak was. Nu kan ik allebei weer, maar de TV stoort erger naarmate de bandwith toeneemt.

Maar hier in Veenendaal is al MxStream en als het goed is heb ik het ook over een maand en ben ik verlost van Casema. Gelukkig.

• Kozz
  • Laatst online: 14-08 21:17
Ik had kortgeleden ook basic en had snelheden van 2kb to 9kb. Op dinsdag avond was het vaak te druk en dan kwam je niet hoger als 2kb. Opzich ging surfen dan nog wel, maar downloaden of online gamen kon je vergeten.
Tussen 24.00 en 14.00 uur zat ik aan mijn top.
Heb nu Premium en dat gaat als een speer...maar de helpdesk zuigt nog steeds. Geeft niks zolang je ze maar niet nodig hebt!
Als ik hier lees hoe het bij KPN of Chello gaat, is dat geen bijzonderheid. Dus ben best wel tevreden over Casema.

Verwijderd

Ken ook een casema slachtoffer. Je upload gaat sneller dan je download |:(

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:36

AMDFreak

Intel is zo..

Op dinsdag 22 januari 2002 17:53 schreef Tuxus het volgende:
Ken ook een casema slachtoffer. Je upload gaat sneller dan je download |:(
Ik heb er zelf ook 2 jaar mee gezeten :r
Nu heb ik die premium!! my god.. dat is pas rete snel :) snelheden van 60 70kb zijn zeker geen uitzonderingen :D

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Wanadoo Basic is al een hele tijd te langzaam voor woorden.
Ik heb gehoord dat er een nieuw systeem zou worden ingevoerd zodat het iets sneller zou worden. Ikzelf zit op Premium en die gaat gelukkig wel goed (laten we zeggen, zo'n 70 kb/s).

Rutger
Pagina: 1