Ik woon in Amersfoort en meestal kon in s'morgens of s'nachts wel een lekker potje cs of unreal online spelen, maar de afgelopen 2 weken is me ping nooit meer onder de 300 geweest.. Packet loss van 100 en choke ook 100 ofzow.. Het is gewoon om ziek van te worden..
De afgelopen paar dagen is me ping niet eens meer onder de 600 geweest
Met downloads ook al niet veel beter, gemiddeld 1.5 kb per seconde.. Ook s'nachts ja.
En hotmail ofzo openen duurt ook al 4 minuten.. Zelfs als ik op tweakers forum wil komen duurt het al 2 minuten.. Doe ik refresh duurt het weer 2 minuten..
Wat is dit toch??? Ik die mensen gebeld, zij een monteur langs gestuurd.. Download ineens 5 kb per seconde (jee lekker hoog)
die vent zegt: ja het is nu ook erg druk op internet (om 8uur smorgens).. Vent gaat weg, nou download ook ineens weer 2 kb
Ik word er echt strontziek van! Kunnen die gasten dan helemaal geen normale snelheid leveren?????
Zijn er nog meer mensen met deze ergernissen? Ik heb net ff op speedtest getest. En download NL: 1,7kb Internationaal: 1,3 kb Upload: 6,3 kb
Hopelijk ben ik niet weer eens de enige en ik ben echt blij dat adsl eindelijk dichterbij komt!
De afgelopen paar dagen is me ping niet eens meer onder de 600 geweest
En hotmail ofzo openen duurt ook al 4 minuten.. Zelfs als ik op tweakers forum wil komen duurt het al 2 minuten.. Doe ik refresh duurt het weer 2 minuten..
Wat is dit toch??? Ik die mensen gebeld, zij een monteur langs gestuurd.. Download ineens 5 kb per seconde (jee lekker hoog)
Zijn er nog meer mensen met deze ergernissen? Ik heb net ff op speedtest getest. En download NL: 1,7kb Internationaal: 1,3 kb Upload: 6,3 kb
Hopelijk ben ik niet weer eens de enige en ik ben echt blij dat adsl eindelijk dichterbij komt!
superB