Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
denk dat 3dmark vooral op je videokaart leunt.. en die heb je niet veranderd..
zoek anders es in de online results database van 3dmark wat anderen voor scores halen (met 1Ghz en met 1.4GHz)
zoek anders es in de online results database van 3dmark wat anderen voor scores halen (met 1Ghz en met 1.4GHz)
Kan ik niet bij (denk ik) want mijn PC heeft geen internet aansluiting, en deze PC is te gaar om 3DM te draaienOp dinsdag 22 januari 2002 13:10 schreef rick_h het volgende:
denk dat 3dmark vooral op je videokaart leunt.. en die heb je niet veranderd..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
ik heb ff voor je gekeken in die o.r.b., maar volgens mij zijn die resultaten niet echt representatief voor normale pc's.. daar staan allemaal vet getweakte athlon 1GHz met GF3 in die een score halen van >7000... (je kunt zelf trwns. ook gewoon kijken, zie www.madonion.com )Op dinsdag 22 januari 2002 13:12 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Kan ik niet bij (denk ik) want mijn PC heeft geen internet aansluiting, en deze PC is te gaar om 3DM te draaien
De mijne is ook behoorlijk getweakt (BIOS settings enzo) maar ik had toch zeker een score van >7000 verwacht met die bak...Op dinsdag 22 januari 2002 13:18 schreef rick_h het volgende:
[..]
ik heb ff voor je gekeken in die o.r.b., maar volgens mij zijn die resultaten niet echt representatief voor normale pc's.. daar staan allemaal vet getweakte athlon 1GHz met GF3 in die een score halen van >7000... (je kunt zelf trwns. ook gewoon kijken, zie www.madonion.com )
Probeer eens softwarematig te tweaken. Uit ervaring is "AGP 4x" en "SBA Enabled" in de BIOS is niet altijd wat het zou moeten zijn.. Try NVmax, GTU of NV!dia
6000 voor die configuratie is weinig. Ik haal al 6400 met een PIII op 1165MHz.
Heb je je Geforce ook overclocked?
Heb je je Geforce ook overclocked?
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Ik heb een GF2GTS en twee bakken. Op mijn BP6 met dual 500@600 haal ik maximaal 1700 punten uit 3DMark2001. De tweede bak, met KG7 en XP1700+, wordt er met gemak meer dan 4500 uitgeperst.Op dinsdag 22 januari 2002 13:33 schreef marcell het volgende:
Het is dan ook een benchmark voor het videogebeuren en niet voor je processor.
Dus de CPU maakt wel degelijk uit! Op de BP6 was de CPU zelfs de bottleneck. Op de KG7 bak is de GF2PRO bijna de bottleneck bij spellen.
Er zit een bepaalde grens aan het nut van een processor-upgrade...
bij m'n oude gf1ddr zat die grens ongeveer bij de 800Mhz , ging je daar boven met de processor, dan maakte het niet veel meer uit voor 3D snelheid (o.a. 3dmark2k1).
Ik denk dat er bij de Gf3 ook wel zo'n grens is, kan die ongeveer bij de 1ghz of 1,2 ghz liggen ? Daarnou zou het verschil in 3dmarks bij snellere processor steeds kleiner worden...
bij m'n oude gf1ddr zat die grens ongeveer bij de 800Mhz , ging je daar boven met de processor, dan maakte het niet veel meer uit voor 3D snelheid (o.a. 3dmark2k1).
Ik denk dat er bij de Gf3 ook wel zo'n grens is, kan die ongeveer bij de 1ghz of 1,2 ghz liggen ? Daarnou zou het verschil in 3dmarks bij snellere processor steeds kleiner worden...
Pagina: 1