There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
floppy in je linux bak duwen, files weer op hdd zetten, mkfs.fat (oid) /dev/fd0 doen, files weer kopieren naar diskette.
Je moet er dus even een fs opzetten dat windows ook snapt denk ik. correct me if I'm wrong, ik gebruik nooit schijfjes.
Je moet er dus even een fs opzetten dat windows ook snapt denk ik. correct me if I'm wrong, ik gebruik nooit schijfjes.
Niet geformateerde diskette? Dat lijkt mij een melding van windows, niet de werkelijkheid...
Als er geen fs op die disk had gestaan had linux nooit je files erop kunnen zetten, maar meteen een melding gegeven.
Windows kent 't linux fs niet (wordt ext2 ook voor diskettes gebruikt?), dus beweert dattie niet geformateerd is (stomme melding, ze bedoelen dat ze niet weten of-tie geformateerd is).
Maar inderdaad, terug naar linux om de files eraf te halen. (Op win/dos-diskettes wordt geloof ik fat12 gebruikt)
Als er geen fs op die disk had gestaan had linux nooit je files erop kunnen zetten, maar meteen een melding gegeven.
Windows kent 't linux fs niet (wordt ext2 ook voor diskettes gebruikt?), dus beweert dattie niet geformateerd is (stomme melding, ze bedoelen dat ze niet weten of-tie geformateerd is).
Maar inderdaad, terug naar linux om de files eraf te halen. (Op win/dos-diskettes wordt geloof ik fat12 gebruikt)
Hmm matig, heb nu geen linux ter beschikking.
Het raarste is nog dat ik me kan herinneren dat ik de diskette had snel-geformatteerd (wissen) in Win95.
Thnx anyway!
Het raarste is nog dat ik me kan herinneren dat ik de diskette had snel-geformatteerd (wissen) in Win95.
Thnx anyway!
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Misschien is de diskette verrot.
Windows vereenvoudigt ieder probleem met diskettes tot: 'de diskette is niet geformatteerd'.
Windows vereenvoudigt ieder probleem met diskettes tot: 'de diskette is niet geformatteerd'.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
[offtopic]Op dinsdag 22 januari 2002 17:12 schreef mithalph het volgende:
Misschien is de diskette verrot.
Windows vereenvoudigt ieder probleem met diskettes tot: 'de diskette is niet geformatteerd'.![]()
Wees blij dat het geen: "Uw diskdrive doet het niet, neem contact op met uw hardwareleverancier" is.
Pagina: 1