PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
laatste directX erop staan?
laatste detonator drivers?
schijf gedefragmenteerd?
pff wat kan je nog meer doen
spel herinstallen desnoods?
schone windhoos?
ps laatste 2 opties niet meest aangerade uiteraard
enne is voornamelijk VGA belastend
ik ging van tnt2 model 64 naar 64mb ddr Geforce titanium van low op 640*480 16bit naar 32bit 1025etc alles max met zelfde prcessor etc
schijf gedefragmenteerd?
pff wat kan je nog meer doen
spel herinstallen desnoods?
schone windhoos?
ps laatste 2 opties niet meest aangerade uiteraard
enne is voornamelijk VGA belastend
ik ging van tnt2 model 64 naar 64mb ddr Geforce titanium van low op 640*480 16bit naar 32bit 1025etc alles max met zelfde prcessor etc
I don't drive fast, I only fly low!
Ik weet niet meer hoe die optie heet, ( was iets van Bit Mapping ofzo) en als je die uitzet loopt CMR2 bij wij heel wat beter. Even zoeken in het optie menu.
En verder natuurlijk het driver verhaal.
En voor je stuurwiel moet je eens kijken of die niet digitaal staat. Die moet analoog staan. Ik had dat bij TOCA 2 ( ook Codemasters ) ook een hele tijd voordat ik erachter kwam.
En verder natuurlijk het driver verhaal.
En voor je stuurwiel moet je eens kijken of die niet digitaal staat. Die moet analoog staan. Ik had dat bij TOCA 2 ( ook Codemasters ) ook een hele tijd voordat ik erachter kwam.
Alleen jammer dat die drivers niet met een Ati kaart werkenOp dinsdag 22 januari 2002 13:07 schreef yonexfreak het volgende:
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
hmm nou misschien eens een 8500 kopen als de r300 uitkomt
veel meer zit er niet op
het was eigenlijk ook meer frustratie die ik ff kwijtmoest
ik snap niet dat dat spel zo zwaar zou moeten zijn
enige wat echt impact heeft is cubic bumpmapping aanzetten
maar dan wel negatief
dat stuurtje heeft er volgens mij mee te maken dat het niet wordt geinstalleerd als een stuurtje
het is ahw een 2 axis 4 button joystick
en loopt dus op standaard MS drivers, gevolg is wel dat het alleen in F1 spellen werkt
bij die FF wingman zit nog wat software geloof ik
veel meer zit er niet op
het was eigenlijk ook meer frustratie die ik ff kwijtmoest
ik snap niet dat dat spel zo zwaar zou moeten zijn
enige wat echt impact heeft is cubic bumpmapping aanzetten
maar dan wel negatief
dat stuurtje heeft er volgens mij mee te maken dat het niet wordt geinstalleerd als een stuurtje
het is ahw een 2 axis 4 button joystick
en loopt dus op standaard MS drivers, gevolg is wel dat het alleen in F1 spellen werkt
bij die FF wingman zit nog wat software geloof ik
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Wil je nm eens spelen op een p2 350?? Met tnt2 m64 32MB?
Nee dacht ik al, dat is pas een horror film ennu ik heb lekker geen last in Griekenland overal ongeveer een fps van 5 tot 60 errug he!?
Nee dacht ik al, dat is pas een horror film ennu ik heb lekker geen last in Griekenland overal ongeveer een fps van 5 tot 60 errug he!?
Pagina: 1