Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Wat voor keyboard heb je?
Merk?
Type?
USB/PS2?
Merk?
Type?
USB/PS2?
JepOp dinsdag 22 januari 2002 12:55 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
<snip>
Wat kan ik nu het beste doen? BIOS resetten,
<snip>
Manual lezenzo ja hoe doe ik dat
Ik heb een Logitech Cordless Desktop Pro.
Maar ik heb het ook al met een standaard PS2 muis en toetsenbord geprobeerd.
Krijg echt geen leven meer in mijn putert
Maar ik heb het ook al met een standaard PS2 muis en toetsenbord geprobeerd.
Krijg echt geen leven meer in mijn putert
BIOS reset, plat batterijtje eruit halen, soms hebben sommmige mobo's ook een jumpertje om hem weer trug te zetten, let op! laat de baterrij minstens 10 min eraf (of zet dat jumpertje 10 min lang om) ik had em zelf korter eraf gelaten, en dacht dat ik een nieuwe mobo moest gaan kopen, dankzij een tip van een vriend zit ik nu nog vrolijk met dezelfde pc-specs te computeren
Bij mij wel (zelfde mobo).Op dinsdag 22 januari 2002 13:07 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
[..]
Staat er echt niet in
Ergens een jumpertje verzetten, ff w88 en daarna weer terug zetten. Kweetniet uit m'n hoofd waar 'ie zit.
Heb het al opgelost, idd naast de batterij zit een jumper.Zet deze even om en daarna weer terug, en je begint weer met een "schone"BIOS.
Nu had ik op de site van MSI een artikel gevonden waarin stond dat de ctrl toets en de shift, niet onderstuend worden als combinatie.
Heb nu gewoon drie letters als wachtwoord en alles gaat perfect!!!
Putert start nu op vanaf mijn keyboard
Nu had ik op de site van MSI een artikel gevonden waarin stond dat de ctrl toets en de shift, niet onderstuend worden als combinatie.
Heb nu gewoon drie letters als wachtwoord en alles gaat perfect!!!
Zoek eens naar clear cmos jumper op je mobo/in je manualOp dinsdag 22 januari 2002 12:55 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
<knip>
Wat kan ik nu het beste doen? BIOS resetten, zo ja hoe doe ik dat
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Er staat JBat1 bij en is onder de batterij.
Die jumper moet je eraf halen en er op nieuw opzetten, en dan is je bios gereset.
Die jumper moet je eraf halen en er op nieuw opzetten, en dan is je bios gereset.
Automatiseren kan je leren!
Pagina: 1