UD against anthrax

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nl1bzw
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 23:21
UD gaat nou ook onderzoek doen naar anthrax:

http://members.ud.com/projects/anthrax/

Afbeeldingslocatie: http://members.ud.com/projects/anthrax/img/think_anth.gif

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
en nog een link alleen dan in het nederlands
Hierzo

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
Anthrax is al volledig behandelbaar :?

Maargoed, Anthrax spreekt de gemiddelde Amerikaan momenteel aan: publiciteitsstunt zonder echt nuttig werk te verzetten.

We spend our years as a tale that is told

• nl1bzw
Niet alle vormen van anthrax zijn volledig behandelbaar.

en daar gaat het waarschijnlijk om.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
fact sheet Antrax: http://www.cdc.gov/ncidod/dbmd/diseaseinfo/anthrax_t.htm

Is there a treatment for anthrax?

Doctors can prescribe effective antibiotics. To be effective, treatment should be initiated early. If left untreated, the disease can be fatal.

We spend our years as a tale that is told

• nl1bzw
Currently, there is no real treatment for anthrax. While antibiotics can wipe out the anthrax bacteria in most cases, unfortunately anthrax is frequently diagnosed only after a victim's bacterial count has escalated. At this point, antibiotics can do nothing to clear the anthrax toxin. Furthermore, antibiotics, especially if taken inappropriately, can actually increase the danger from anthrax by allowing resistant strains to develop.

Although very few people have been infected with anthrax, given recent events, the uncertainty of the spread of anthrax has affected millions. Chances of future infections remain minuscule, but recent scientific advances around anthrax and the proven success of the MetaProcessor platform to accelerate drug discovery processes provide us the opportunity to remove the uncertainty and fear of millions. Having a treatment available will minimize any future threat of bioterrorism with this particular disease.

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 14:16 schreef nl1bzw het volgende:
Currently, there is no real treatment for anthrax. While antibiotics can wipe out the anthrax bacteria in most cases, unfortunately anthrax is frequently diagnosed only after a victim's bacterial count has escalated. At this point, antibiotics can do nothing to clear the anthrax toxin. Furthermore, antibiotics, especially if taken inappropriately, can actually increase the danger from anthrax by allowing resistant strains to develop.

Although very few people have been infected with anthrax, given recent events, the uncertainty of the spread of anthrax has affected millions. Chances of future infections remain minuscule, but recent scientific advances around anthrax and the proven success of the MetaProcessor platform to accelerate drug discovery processes provide us the opportunity to remove the uncertainty and fear of millions. Having a treatment available will minimize any future threat of bioterrorism with this particular disease.
Ja, hallo, da's van de UD-site. 'Tuurlijk beinvloedt anthrax "miljoenen levens". Volgens mij is dat alleen op een onbewoond Schots eiland waar het (op schapen?) getest is als biologisch wapen.
De terroristische kant is wel zinnig, of zinniger. Beter is het als de diagnostiek sterk verbeterd wordt. Betere antibiotica is ook handig, dat wel :)

Verwijderd

ik las het net ook op webwereld maar ik hou het toch mooi bij mn }:O 8-)

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 16:06 schreef cyberax99 het volgende:
ik las het net ook op webwereld maar ik hou het toch mooi bij mn }:O 8-)
Prob van de Ami's...
Is hun prob, en niet onze...
Uh veel Antraxt in Mi-oosten (zo'n 2000 jaar...), en geen hond/figuur/persoon die erover lulde...
:=
(Denk daar maar eens over na... ik deed het, en greep gelijk naar het Krat Bier...)

• GraveHard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 10:54
Al bekent hoe lang het gemiddeld duurt om 1 pakket je te doen.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op dinsdag 22 januari 2002 13:27 schreef Dutchman! het volgende:
Anthrax is al volledig behandelbaar :?

Maargoed, Anthrax spreekt de gemiddelde Amerikaan momenteel aan: publiciteitsstunt zonder echt nuttig werk te verzetten.
Ik vrees dat ik deze mening ga delen, ze kunnen beter kanker onderzoek blijven doen.

A) Daar hebben (misschien, hopelijk) meer mensen baat bij.
B) Klinkt wat minder terror-hyped en dus serieuzer.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Op dinsdag 22 januari 2002 21:19 schreef RobzQ het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik deze mening ga delen, ze kunnen beter kanker onderzoek blijven doen.

A) Daar hebben (misschien, hopelijk) meer mensen baat bij.
B) Klinkt wat minder terror-hyped en dus serieuzer.
Kanker is daarbij nog eens een ziekte die je 'spontaan' kunt krijgen door ouderdom in combinatie met allerlei soorten straling en stoffen (vrije radicalen); Iets dat je (bijna) onmogelijk kunt voorkomen... Anthrax is daarentegen een ordinaire bacterie... Een veel 'normalere' ziekte dus...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op dinsdag 22 januari 2002 21:18 schreef GraveHard het volgende:
Al bekent hoe lang het gemiddeld duurt om 1 pakket je te doen.
mijn P400 is na 10min nog steeds op 0%

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

tja, ik denk dat het ook een beetje pucblicitietstunt is.
kijk opzich wel goed, maar ik denk dat ik toch het kanker onderzoek meer steun, hoewel ik best af en toe een eitwitje voor antrax wil doen, maar het hoofddoel is kanker, en als ze zich daar nou op richten
trouwens je kan de antrax gewoon uitzetten in je profiel!
er zijn trouwens ook nieue agents, speciaal voor antrax :s
hierover meer in de hitparade.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Volgens mij maakt het niet uit hoeveel CPU power er naar dat proggie gaat. Als dus al je rekenkracht naar RC5 gaat, krijg je voor ARP (Anthrax Research Project) ook de volle beloning. Betekend dit dat we beide clients kunnen installen zonder dat RC5 omlaag gaat, en we voor dit ARP ook de volle mep krijgen?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Ik denk dat zo'n publiciteitsstunt op zich wel een slimme zet is van UD. Vooral Amerikanen zullen hier best gevoelig voor zijn, denk ik, dus ze zouden hierdoor best eens veel nieuwe deelnemers kunnen aantrekken. Overigens wordt in de default instellingen zowel het kankeronderzoek als het anthraxonderzoek geactiveerd (en de web performance testing, hoewel ik dat nog nooit in actie gezien heb), dus voor het THINK kankeronderzoek zou dit ook best goed kunnen uitpakken.

In je 'device-profile' kun je aangeven aan welke projecten je wel en niet wilt meedoen. Zelf heb ik die Antrhax maar uitgezet, omdat ik persoonlijk dat kankeronderzoek veel belangrijker vind.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb het een paar dagen geleden ontdekt, en ik was er niet gelukkig mee, ik heb gekozen om een cure voor cancer te zoeken, niet anthrax...heb dan ook een boze reply op het forum gezet en heb in m'n profile anthrax uitgezet...
Heel vreemd dat ze dit niet gewoon als extra optie er bij zetten en het in de newsletter vermelden als een optionele keuze, die nu ook beschikbaar is....

Verwijderd

hoe werkt het nu dan?

om en om? of schakelt hij automatisch over naar anthrax?

/me doet nu ECCp, maar verdiepen in andere projecten kan geen kwaad ;)

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Op zondag 03 februari 2002 19:42 schreef Vision_nl het volgende:
hoe werkt het nu dan?

om en om? of schakelt hij automatisch over naar anthrax?

* InSPiRE doet nu ECCp, maar verdiepen in andere projecten kan geen kwaad ;)
De ene keer krijg je een kanker project en de andere keer een anthrax project.

* InSPiRE heeft ANTHRAX uitgezet in zijn profiel

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik kan niet vinden waar ik dat anthrax uit kan zetten. :?

laat maar het stond links in beeld |:(

Verwijderd

Tsk, naapers :P

Verwijderd

Je kan het ANTRAX uitzetten in je profiel.

Heeft volgend mij geen nut om mee tehelpen voor ANTRAX.
De verhoudind ANTRAX vs KANKER kun je naar mijn mening namelijk niet maken.

Daarbij hebben ze in eerste instantie iedereen verplicht mee te doen met ANTRAX door het ongevraagd aan te zetten.

In eerdere reacties hebben we al kunnen zien dat niet iedereen hier blij mee was.

Wij hebben het dan ook direct uitgezet.
Pagina: 1