Toon posts:

2 videokaarten probleem....

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier een probleem met 2 videokaarten in 1 computer.
De computer is van een klant en die klant wou naar zijn huide TNT Riva kaart nog een 2de videokaart om deze aan te sluiten op een beamer. We hebben daar dus een ATI Radeon PCI TVout geinstalleerd. Maarre dit blijkt niet te werken... In windows moet je normaal gesproken met 2 beeldschermen kunnen werken. De muis loopt dat over in dat andere beeldscherm. Maar hier werkte dat niet goed. Als je bij beeldschermeigenschappen ervoor koos om die ATI te laten werken dan kreeg het beeldscherm dat daarop aangesloten was alleen maar een blauw beeld en op de andere monitor verscheen: "no signal". Is het zo dat deze kaarten met elkaar buggen ofzow?? Het zou gewoon moet werken lijkt me... Kan iemand hier iets meer over vertellen????
Greetz Gert-Jan

Verwijderd

als ik jou was zal ik ze vervangen door een Matrox,, dan weet je zeker dat hij het goed doet

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 12:59 schreef jorentref het volgende:
als ik jou was zal ik ze vervangen door een Matrox,, dan weet je zeker dat hij het goed doet
daar gaat het nou niet om... kan het met deze 2 kaarten werken?????

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Probeer eens de primaire kaart in de bios op PCI in te stellen, dan moet het wel werken.
Dan kan je in windows de AGP kaart weer als primaire monitor aanwijzen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 22 januari 2002 13:26 schreef Sick_Nick het volgende:
Probeer eens de primaire kaart in de bios op PCI in te stellen, dan moet het wel werken.
Dan kan je in windows de AGP kaart weer als primaire monitor aanwijzen.
Dat als eerste sowieso. Verder zeg je er niet bij welke OS, maar bij bijv XP zijn de meeste 'standaard' drivers niet multiisplay capable. Moest afgelopen week ook gaan zoeken naar nieuwe voor een SiS730 en Rendition 2200. Maar eenmaal gevonden, perfect.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
de os is win98. K had idd nog niet in de bios lopen klooien om hem vanaf die pci kaart te laten booten.

Verwijderd

ATI is niet zo goed met dualhead :Z
Pagina: 1