[php/c/perl/mysql] Tikkenteller

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:38

Sabbi

je denkt aan mij.

Topicstarter
Zo te zien is er al weer tijden niet gepost over tikkentellers en wat mensen voor oplossingen hebben... dat is raar, want nu begint het echt te boeien... Ik bv ben met wat mensen bezig om een eigen systeempje te klussen, dmv die trits talen hierboven en een lollig stukje hardware... Op dit moment zijn we ongeveer even ver als Veller, die gasten die de tikkenteller wedstrijd van de TUDelft gewonnen hadden. Zijn er eigenlijk nog meer mensen hiermee bezig of? wij gebruiken iig een perl cronjob die het van de kpn server af zuigt en een php/mysql frontend om mooie grafiekskes te tekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Topicstarter
*ahum*

_schop_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:51
Ik weet niet wat de officiële GOT policy met betrekking tot topics omhoog schoppen is, maar ik vind 't nogal flauw. Verder was 't Veller Tikkenteller team tweede in de Tel Je Tikken wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Topicstarter
heb tog netjes gewacht met omhoog schoppen? ik wou hoofdzakelijk kijken of er een dag later wel mensen aanwezig waren die er iets over dachten... Agressief verwijzen naar de faq enzo mocht tog ook niet meer?

maar serieus, zijn er dan geen studentennerds hier die ook met het tikkenteller probleem omhoog zitten? Of wachten ze allemaal netjes tot ze een veller kastje kunnen kopen?

btw we hebben hem bijna af !(alleen matching algoritme moet nog afgewerkt) hij wordt dan ook wel gpl ofzow... maar niet als het tog niemand boeit...B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno-z
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16-09-2024
En, issie nu al klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 08:46

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Moest je daar nou écht een ouwe }:O van dik 20(!) jaar(!) oud voor uit de sloot trekken?

Let op! De laatste reactie in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Die waarschuwing staat er niet voor niets...

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 12-01-2024 14:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.