Zo te zien is er al weer tijden niet gepost over tikkentellers en wat mensen voor oplossingen hebben... dat is raar, want nu begint het echt te boeien... Ik bv ben met wat mensen bezig om een eigen systeempje te klussen, dmv die trits talen hierboven en een lollig stukje hardware... Op dit moment zijn we ongeveer even ver als Veller, die gasten die de tikkenteller wedstrijd van de TUDelft gewonnen hadden. Zijn er eigenlijk nog meer mensen hiermee bezig of? wij gebruiken iig een perl cronjob die het van de kpn server af zuigt en een php/mysql frontend om mooie grafiekskes te tekenen...
Ik weet niet wat de officiële GOT policy met betrekking tot topics omhoog schoppen is, maar ik vind 't nogal flauw. Verder was 't Veller Tikkenteller team tweede in de Tel Je Tikken wedstrijd.
heb tog netjes gewacht met omhoog schoppen? ik wou hoofdzakelijk kijken of er een dag later wel mensen aanwezig waren die er iets over dachten... Agressief verwijzen naar de faq enzo mocht tog ook niet meer?
maar serieus, zijn er dan geen studentennerds hier die ook met het tikkenteller probleem omhoog zitten? Of wachten ze allemaal netjes tot ze een veller kastje kunnen kopen?
btw we hebben hem bijna af !(alleen matching algoritme moet nog afgewerkt) hij wordt dan ook wel gpl ofzow... maar niet als het tog niemand boeit...B-)
maar serieus, zijn er dan geen studentennerds hier die ook met het tikkenteller probleem omhoog zitten? Of wachten ze allemaal netjes tot ze een veller kastje kunnen kopen?
btw we hebben hem bijna af !(alleen matching algoritme moet nog afgewerkt) hij wordt dan ook wel gpl ofzow... maar niet als het tog niemand boeit...B-)
Moest je daar nou écht een ouweArno-z schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:53:
En, issie nu al klaar?

Die waarschuwing staat er niet voor niets...
[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 12-01-2024 14:01 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.