Ik heb een internet site gemaakt voor een school opdracht. Nu wil ik graag die hele site inleveren op cd, maar nu is mijn probleem dat er in de site php scripts verwerkt zitten die bestanden uitlezen. Dus als je de site nu opstart vanaf je comp zonder een apache server met php te hebben draaien, blijven sommige delen van de site leeg of zijn ze gevult met delen van het php script.
Hoe kan ik mijn site laten omzetten dat alles wat php is omgezet word naar gewoon plat html??
Of is er een simpel progie wat je kan starten van cd zonder te hoeven installeren die alles voor je realtime omzet (zoals dat normaal op een server gebeurt). Dan bedoel ik niet PHP traid of AppServer want die moet je helemaal installeren en dat doen die luitjes van mijn opleiding natuurlijk niet.
Heeft iemand voor mij een oplossing ??
Hoe kan ik mijn site laten omzetten dat alles wat php is omgezet word naar gewoon plat html??
Of is er een simpel progie wat je kan starten van cd zonder te hoeven installeren die alles voor je realtime omzet (zoals dat normaal op een server gebeurt). Dan bedoel ik niet PHP traid of AppServer want die moet je helemaal installeren en dat doen die luitjes van mijn opleiding natuurlijk niet.
Heeft iemand voor mij een oplossing ??
www.Qbox.nl