[TFT] Eizo L365 aansturen via D-sub of DVI?

Pagina: 1
Acties:

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Binnnenkort ga ik waarschijnlijk een Eizo L365 aanschaffen. Mijn vraag is of het beter is om deze via de digitale aansluiting aan te sturen of via de analoge. Hebben mensen verschillen ondervonden tussen deze twee manieren?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

ik heb mij L375 analoog aangesloten alleen al om dat ik geen DVI-uit heb op mn videokaart

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Op dinsdag 22 januari 2002 13:00 schreef Accident het volgende:
ik heb mij L375 analoog aangesloten alleen al om dat ik geen DVI-uit heb op mn videokaart
En hoe is de beeldkwaliteit?

Verwijderd

Als je een vrije keuze hebt, moet je natuurlijk de DVI-ingang nemen (heb ik ook gedaan). De beeldkwaliteit zou wat beter moeten zijn (hij wordt in ieder geval niet slechter...) en volgens mij past hij dan ook het beeld automatisch aan zonder dat je dat handmatig hoeft te wijzigen (bij andere resoluties), maar ik kan niet vergelijken, omdat ik nooit analoog heb gewerkt. Vraag wel ff na of die DVI-kabel er bij zit, want anders kost je dat nog eens 50 euro (of zoiets) extra. Bij mij zat hij er bij, maar ik heb ook mensen gehoord die hem zonder geleverd hebben gekregen.

Het is in ieder geval een geweldig schermpje!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Hij bevalt me wel goed en hij heeft als voordeel dat je meteen een analoog en een digitale kabel erbij krijgt.