Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
en hup.. omhoog
laatste schop
guenstiger.de
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
http://www.tweakpc.de
Ik weet niet welke prijsen er bij de camera's staan maar het heeft een soor duitse pricewatch.
Ik ga zelf n.a.v. deze site een ata radeon 7500 rtl voor 169 euro ipv 200+ kopen.
Lang leve de eu
Ik weet niet welke prijsen er bij de camera's staan maar het heeft een soor duitse pricewatch.
Ik ga zelf n.a.v. deze site een ata radeon 7500 rtl voor 169 euro ipv 200+ kopen.
Lang leve de eu
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
ongelooflijk gewoon dat camera's hier in een Nederlandse winkel voor 600 Euro meer worden verkocht... Dat KAN toch niet kloppen... Ik liep dus een winkel binnen en vroeg naar de Sony TRV30, de verkoper zocht de prijs op en vertelde me gewoon met een stalen gezicht dat ie ca. 2200 Euro moest kosten. DAAAAAMN... Hij staat in de prijswatch voor ca. 1600... Dit gaat nergens over...
www.mediacheckpoint.de
doet ook postorder, maar ze zitten vlakbij Trier dacht ik, spotgoedkoop en mijn bestelling een paar maanden terug (Denon A/V Reciever) is perfect verlopen.
Die gigantische verschillen zijn niet alleen met camera's, op die reciever bespaarde ik 400 euro (op een kostprijs van 1000 euro) en ik heb nu een Subwoofer (Yamaha SW800) op het oog, die daar ook 300 euro goedkoper is (op een prijs van net 550 euro)
Verder wil ik deze zomer een mooie DV-cam halen, en ook die gaat zeker uit duitsland komen.
doet ook postorder, maar ze zitten vlakbij Trier dacht ik, spotgoedkoop en mijn bestelling een paar maanden terug (Denon A/V Reciever) is perfect verlopen.
Die gigantische verschillen zijn niet alleen met camera's, op die reciever bespaarde ik 400 euro (op een kostprijs van 1000 euro) en ik heb nu een Subwoofer (Yamaha SW800) op het oog, die daar ook 300 euro goedkoper is (op een prijs van net 550 euro)
Verder wil ik deze zomer een mooie DV-cam halen, en ook die gaat zeker uit duitsland komen.
Pagina: 1