welke koeler mogelijk op Asus A7M266-D Dual AMD

Pagina: 1
Acties:

• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 11:05
Tja ik heb 't bordje nog niet, maar ik ben op zoek naar 2 koelers die er op passen, eigenlijk zo groot mogelijk, en zonder te zagen direct passend.

Hij is nog niet zo lang uit, maar iemand die iets weet?

ALvast bedankt,

videodok

Verwijderd

Ik heb ook een a7m266-d daar heb ik twee thermaltake volcano 7 coolers op gezet past bij 1 cpu net i.v.m. condensator op mb maar deze houden de cpu's op stressed
+/- 46 graden

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:55
ik heb de gratis gekregen coolers van Norrod erop gezet (volcano 5). Past perfect, stressed 52 graden.

En dat nog zonder pasta etc. Wil later es proberen om de zallman erop te zetten, met een 120mm fan erboven. Dat heb ik ergens op internet gezien, coolde erg goed en geen lawaai!

19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batteries

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

(topic is nog geen maand oud, dus het mag)

Voor de eigenaren van de Asus A7M-D, past een Alpha 8045 erop? Deze koeler wordt door middel van gaten in het moederbord vastgemaakt in plaats aan de socket. Daarbij komt nog dat het koelerblok zelf 80x80 (voet) groot is. Zijn er om een van de sockets capacitoren (zeg ik dat goed?) die in de weg kunnen staan?

Ik vraag dit omdat dit meestal niet goed is af te leiden vanaf de foto's die je op internet vindt en ik al in het bezit ben van een Athlon XP 1800+ en die koeler.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik meen dat er sowiezo al geen gaten rond de sockets zitten, dus dan zou het toch sowiezo al niet kunnen? En een 80x80mm koelblok lijkt me een tikkeltje te ruim voor een dergelijk bord, want er zit een enome hoeveelheid condensatoren rond de sockets...