<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
mja moet ik toch straks is ff me multimeter op gaan zoeken *damn waarissieOp dinsdag 22 januari 2002 10:37 schreef Phreak het volgende:
Meten met een multimeter in een molex geeft een beter beeld van je werkelijke voltage. Maar 12,50V is geen probleem. Pas bij 12,80V oid zou ik me ietsje drukker gaan maken
plaatje gemaakt waar dus nu de zalman psu in z'n eentje aan het werk is

denk dat ik dus paranoïde ben
plaatje toegevoegt
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Jouw vorige voeding gaf ook al zo'n leuke schop aan de 12V lijn. En deze voeding doet/deed het bij mij toch echt perfect.
Nouja straks ff thuis kijken *zit nu in ECDL (europees computer rijbewijs)zaaaaai*Op dinsdag 22 januari 2002 11:11 schreef SONiCB00M het volgende:
Ik denk dat het je mobo sensor is.
Jouw vorige voeding gaf ook al zo'n leuke schop aan de 12V lijn. En deze voeding doet/deed het bij mij toch echt perfect.
[afbeelding]
is kijken of die sensor draad veel uit zal maken
IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."
Verwijderd
LOL. Heb je voor die zin ook nog naar adem gesnakt ?Op dinsdag 22 januari 2002 12:13 schreef mssh het volgende:
Dat icoon van jou heb je echt niet zelf getekend dat is een vis die uit keen 5 komt en iedereen die het niet gelooft moet het maar eens spelen ik zweer je dat het de vis is die je probeert op te eten en als hij mishapt laat hij een boer en dan ziet hij er zo uit. NEPPER
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
dude die tekst is een quote van de dopefish siteOp dinsdag 22 januari 2002 12:13 schreef mssh het volgende:
Dat icoon van jou heb je echt niet zelf getekend dat is een vis die uit keen 5 komt en iedereen die het niet gelooft moet het maar eens spelen ik zweer je dat het de vis is die je probeert op te eten en als hij mishapt laat hij een boer en dan ziet hij er zo uit. NEPPER
DOPEFISH rules
direct van de dopfish site
Dopefish is the product of the fertile mind of Tom Hall. It was one of 24 drawings he did of ideas for characters for Commander Keen: Goodbye, Galaxy! while part of id Software. Dopefish was one of the characters from these drawings that made the cut. According to Tom, "I just drew this stupid little fish," and the rest is history.
doe jij er echt zo lang over om te tiepen?Op woensdag 17 april 2002 14:20 schreef freekweb het volgende:
maar ehh, wat is nou eigenlijk de max van de +12.00 ??
bvd
maar de maximale afwijking van +12v mag 10% zijn
nu heb je antwoord en kan het topic dicht
wel goed de search gebruikt trouwens
Ehh, 10% van 12.00 = ??????Op woensdag 17 april 2002 14:27 schreef epsilon het volgende:
[..]
doe jij er echt zo lang over om te tiepen?
maar de maximale afwijking van +12v mag 10% zijn
nu heb je antwoord en kan het topic dicht
wel goed de search gebruikt trouwens
Dit topic is gesloten.
![]()