[PSU] +12.00 volt doet raar

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb op het moment een althon xp 1600+ @ 1800+ in mijn systeem hangen met een msi MSI K7T Pro-R moederboard, hierbij zijn nog 2 hardeschijven en 3 cdroms aangesloten.

Nouja nie zo heel veel bijzonders ik heb een 300watt zalman voeding alleen ben ik een beetje gepuzzeld over de +12.00 lijn.
Afbeeldingslocatie: http://www.vinny.f2s.com/images/voeding.jpg

Heb nu op het moment de voeding samen met een 2e voeding draaien omdat ik zelf de 12 volt een beetje hoog vond of ben ik gewoon paranoïde.

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
Meten met een multimeter in een molex geeft een beter beeld van je werkelijke voltage. Maar 12,50V is geen probleem. Pas bij 12,80V oid zou ik me ietsje drukker gaan maken :)

• MICHIEL123
  • Niet online
Op dinsdag 22 januari 2002 10:37 schreef Phreak het volgende:
Meten met een multimeter in een molex geeft een beter beeld van je werkelijke voltage. Maar 12,50V is geen probleem. Pas bij 12,80V oid zou ik me ietsje drukker gaan maken :)
mja moet ik toch straks is ff me multimeter op gaan zoeken *damn waarissie :z *

plaatje gemaakt waar dus nu de zalman psu in z'n eentje aan het werk is

Afbeeldingslocatie: http://www.vinny.f2s.com/images/voeding2.jpg

denk dat ik dus paranoïde ben :P

edit:
plaatje toegevoegt

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik denk dat het je mobo sensor is.

Jouw vorige voeding gaf ook al zo'n leuke schop aan de 12V lijn. En deze voeding doet/deed het bij mij toch echt perfect.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1010180823.gif

• MICHIEL123
  • Niet online
Op dinsdag 22 januari 2002 11:11 schreef SONiCB00M het volgende:
Ik denk dat het je mobo sensor is.

Jouw vorige voeding gaf ook al zo'n leuke schop aan de 12V lijn. En deze voeding doet/deed het bij mij toch echt perfect.

[afbeelding]
Nouja straks ff thuis kijken *zit nu in ECDL (europees computer rijbewijs)zaaaaai*
is kijken of die sensor draad veel uit zal maken

• DrNo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Een ding is zeker en dat is dat je die moederboard progies nooits kunt vertrouwen, ik heb -2.75V op mun +12 volt lijn en nog meer van dat soort ongein, alleen mijn CPU core voldages wilt ie goed aangeven. Maar idd check met een multi meter je werkelijke voltages.

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

Verwijderd

Dat icoon van jou heb je echt niet zelf getekend dat is een vis die uit keen 5 komt en iedereen die het niet gelooft moet het maar eens spelen ik zweer je dat het de vis is die je probeert op te eten en als hij mishapt laat hij een boer en dan ziet hij er zo uit. NEPPER

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Op dinsdag 22 januari 2002 12:13 schreef mssh het volgende:
Dat icoon van jou heb je echt niet zelf getekend dat is een vis die uit keen 5 komt en iedereen die het niet gelooft moet het maar eens spelen ik zweer je dat het de vis is die je probeert op te eten en als hij mishapt laat hij een boer en dan ziet hij er zo uit. NEPPER
LOL. Heb je voor die zin ook nog naar adem gesnakt ? :+

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• MICHIEL123
  • Niet online
Op dinsdag 22 januari 2002 12:13 schreef mssh het volgende:
dude die tekst is een quote van de dopefish site
DOPEFISH rules ;) *dit was wat de bedenker van dopefish zij :P *
direct van de dopfish site

Dopefish is the product of the fertile mind of Tom Hall. It was one of 24 drawings he did of ideas for characters for Commander Keen: Goodbye, Galaxy! while part of id Software. Dopefish was one of the characters from these drawings that made the cut. According to Tom, "I just drew this stupid little fish," and the rest is history.

• Convoy
  • Nu online

Convoy

g44p

maar ehh, wat is nou eigenlijk de max van de +12.00 ??

bvd

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Epsilon

Op woensdag 17 april 2002 14:20 schreef freekweb het volgende:
maar ehh, wat is nou eigenlijk de max van de +12.00 ??

bvd
doe jij er echt zo lang over om te tiepen?

maar de maximale afwijking van +12v mag 10% zijn

nu heb je antwoord en kan het topic dicht

wel goed de search gebruikt trouwens :)

• Convoy
  • Nu online

Convoy

g44p

Op woensdag 17 april 2002 14:27 schreef epsilon het volgende:

[..]

doe jij er echt zo lang over om te tiepen?

maar de maximale afwijking van +12v mag 10% zijn

nu heb je antwoord en kan het topic dicht

wel goed de search gebruikt trouwens :)
Ehh, 10% van 12.00 = ?????? :P LOL ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
Ja 10% van 12 ja.. :Z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.