Hier op mijn werk werken we met een NT-server en 98SE op de workstations. Als mailproggie gebruiken we Microsoft Outlook 2000. Echter de melding voor nieuwe mail is zwaar klote. Ook mede omdat het meldingsschermpje niet voorop je scherm blijft staan. 1 keer klikken op een ander scherm en het staat ergens achteraan. Ook gebeurd het regelmatig dat er niet eens een melding verschijnt! Alle opties in het proggie staan goed, dus daar ligt het niet aan. Is er geen een of ander add-on voor Outlook ie een betere melding voor nieuwe mail geeft?
Alleen geluid bij nieuwe email..
dat berichtje..
en natuurlijk het mooie (!) icoontje in de systray..
meer ken ik niet.. ook geen plugins..
Wupsje
dat berichtje..
en natuurlijk het mooie (!) icoontje in de systray..
meer ken ik niet.. ook geen plugins..
Wupsje
Je kan het geluidje voor nieuwe mail vervangen door een grote misthoorn en iedere gebruiker een 2.1 subwoofersetje geven. 
(Dan voel je wanneer er mail is)
(Dan voel je wanneer er mail is)
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Hij bedoelt het meldinkje dat je zelf kan instellen in MSO 2000.
Zorg dat je in Postvak IN staat,
Extra --> Opties --> Email opties --> aanvinken meldingstekst weergeven bij nieuwe IMEEL
Zorg dat je in Postvak IN staat,
Extra --> Opties --> Email opties --> aanvinken meldingstekst weergeven bij nieuwe IMEEL
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Jongens, lees nou ff goed! Alles staat goed in de opties enzo, alleen komt het regelmatig voor dat er maar halve of helemaal geen melding komt als er nieuwe mail binnenkomt.Op dinsdag 22 januari 2002 10:26 schreef AirTimeDMC-12 het volgende:
Hier op mijn werk werken we met een NT-server en 98SE op de workstations. Als mailproggie gebruiken we Microsoft Outlook 2000. Echter de melding voor nieuwe mail is zwaar klote. Ook mede omdat het meldingsschermpje niet voorop je scherm blijft staan. 1 keer klikken op een ander scherm en het staat ergens achteraan. Ook gebeurd het regelmatig dat er niet eens een melding verschijnt! Alle opties in het proggie staan goed, dus daar ligt het niet aan. Is er geen een of ander add-on voor Outlook ie een betere melding voor nieuwe mail geeft?
Verwijderd
Tjah ... je krijgt altijd toch 1 van de drie of meer ... wat is het probleem dan ... gewoon af en toe even kijken
Verwijderd
Wij gebruiken op ons bedrijf Outlook Express die kan alleen een geluids melding geven bij nieuwe mail. Is er ook iets voor Outlook Express om een melding in het scherm te krijgen, wij werken veel met een dos programma, volledig in het scherm en dan zie je de e-mail melding in de tray natuurlijk ook niet.
helluuup wat is de oplossing.
helluuup wat is de oplossing.
zon lamp op je monitor monteren (die de brandweer ook heeft)
vervolgens met visualbasic/delhi een plugin schrijven voor outlook dat als er nieuwe mail is dat automatisch die lamp begint te branden.. (leuk effect)
vervolgens met visualbasic/delhi een plugin schrijven voor outlook dat als er nieuwe mail is dat automatisch die lamp begint te branden.. (leuk effect)
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Heb progje gevonden genoemd Serp Mail Checker, werkt perfect. geeft keurig meldings text bij nieuwe mail, ook als Outlook express uit staat, je krijgt een berichtje in je scherm met de optie de e-mail te openen.
Da's beter dan een zwaailamp op de monitor :-)
te dowloaden bij ZDNEt
Shaker
Da's beter dan een zwaailamp op de monitor :-)
te dowloaden bij ZDNEt
Shaker
Verwijderd
Ik weet dat dit topic enigszins oud is
, maar ik zit ook met een vraag waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden:
Zolang je nog geen soundcarddrivers hebt geinstalleerd geeft je PC speaker een geluid als je een nieuwe mail binnen krijgt (volgens mij).
Is het ook mogelijk om de melding van de nieuwe mail via de pc speaker een beepje te laten geven ipv notify.wav? Op het werk zitten de meeste mensen niet met speakers of een koptelefoon aan de pc, vandaar. Bij de Geluidsopties in Conf scherm kun je kiezen voor wat voor geluid je dan ook wil, behalve PC speaker (volgens mij)...
Zolang je nog geen soundcarddrivers hebt geinstalleerd geeft je PC speaker een geluid als je een nieuwe mail binnen krijgt (volgens mij).
Is het ook mogelijk om de melding van de nieuwe mail via de pc speaker een beepje te laten geven ipv notify.wav? Op het werk zitten de meeste mensen niet met speakers of een koptelefoon aan de pc, vandaar. Bij de Geluidsopties in Conf scherm kun je kiezen voor wat voor geluid je dan ook wil, behalve PC speaker (volgens mij)...
Joh, met je zoekkunsten is niks mis. 
Maar dan geef ik er toch de voorkeur aan dat je een eigen topic start i.p.v. dat je een oude koe, die bovendien maar zijdelings met jouw vraag te maken heeft omhoog schopt.
Maar dan geef ik er toch de voorkeur aan dat je een eigen topic start i.p.v. dat je een oude koe, die bovendien maar zijdelings met jouw vraag te maken heeft omhoog schopt.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()