Toon posts:

Nieuwe speakers,welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben opzoek naar computer speakers,wil mooi geluid hebben ze moeten hard kunnen en er moet ook dikke bass uit komen want ik luister naar hardhouse etc...
iemand een suggestie welk speakerset goed is?
zit te denken aan creative 3500dtt had de fps2000 hiervoor en die beviel me wel maar wil iets beters aangezien dit al oudjes zijn.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ik heb de FPS 1600! Die bevalt me goed met een LIVE! 5.1 player. En die zijn niet zo duur hoor: ik had ze voor 130 gulden!

Verwijderd

Heel ff w88 op de Z560 van Logitech..

worden erg goed getest , zeker voor de lage prijs die moeten gaan opbrengen

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
dit is ook een mooi budget keuze denk ik

Verwijderd

Topicstarter
nah ik zoek iets goeds zit niet op mn geld wil ook niet alles over de balk gooien daar niet van,wil gewoon goed geluid hebben heb er wel wat euro'tjes voor over om beetje geluid te krijgen heb een 5.1 in mn comp hangen dtt3500 niet goed??of wel goed maar te duur nog?

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:33

steveman

Comfortabel ten onder

De A 3.5 (Philips). Afstandbediening (komt alleen nooit meer van de bank!)

mijn broer is er erg tevreden over, er zit namelijk een optie bij : WOOX, en dat is tamlijk goed als je van een stevige bass houdt, iets wat met hardhouse wel voor komt denk ik.

Het is geloof ik geen 5.1 setje.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Topicstarter
wil wel een 5.1 setje hebben wil natuurlijk wel s horen hoe dat klinkt had daarvoor 2 speaksetjes op een 1024 aangesloten gehad was tof geluid maar wil wel s dat 5.1 hooren,dus als er een setje is die goed knalt en 5.1 is,zou ik die graag willen hebben aleen heb niet zo veel verstand van speakers :(
Pagina: 1