Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chello banner

Pagina: 1
Acties:

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De chello banner is niet irritant, maar ik vind het de vermelding wel waard, misschien kunnen de modjes het melden aan hun bannerboer. Het zit namelijk zo:
Als ik de chello banner aanklik, dan wordt de site geopend in het i-frame waar de banner instaat. Chello heeft dus geen moer aan de banner (tenzij iemand in 486x60 surfen handig vinden :))

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
:D Dat ligt er maar net aan welke resolutie je gebruikt ;)

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

da's gedaan om te laten zien welke bandbreedte ze je kunnen bieden als je Chello neemt. Om het snel te laten lopen is er gekozen voor een gebied van 486x60, wauw die page gaat echt snel.

klik jij ooit op banners dan :?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 22 januari 2002 09:16 schreef aardbeix15 het volgende:
Deze vond ik wel intressant om aan te klikken, het ging namelijk over weglopende klanten bij mxstream.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Moet je ook es proberen, doe 's gek!

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

alleen als de banner me echt heel erg boeid... maar anders besteed ik die seconden aan het lezen van GoT posts :)
Pagina: 1