Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Ik heb geen niet echt rete veel verstand van, maar hier gaatie dan: Ik heb ook zo'n scriptje, en ik kreeg ook van die timeouts, dat hoeft niet perse aan jouw script te liggen, maar het kan ook aan de timeout van de server liggen. Misschien een optie om daar eens te kijken.
Anders kijken of je een script kunt schrijven (of zoals ik zou doen vinden) om te zien of je de timeout kunt verhogen.
Dit is maar puur theorie, maar misschien helpt het. Succes ermee.
Anders kijken of je een script kunt schrijven (of zoals ik zou doen vinden) om te zien of je de timeout kunt verhogen.
Dit is maar puur theorie, maar misschien helpt het. Succes ermee.
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
nah het ligt niet aan die timeout ! het gaat op kleine bestandjes die ik upload.. de eerst gaat ALTIJD goed.. maar als ik daarna weer op de pagina kom gaat hij soms zeuren..
het heeft er volgens mij niks mee te maken dat het php script te veel tijd gebruikt
het heeft er volgens mij niks mee te maken dat het php script te veel tijd gebruikt
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
dan is mijn ideenput(je) uitgeput. Ik wou dat ik meer hierover wist. Deels om jou te helpen maar eigenlijk veel meer om mezelf met mijn problemen te helpen.
Misschien weet een andere tweaker hier meer over. Je zou ook eens (als je een server gebruikt die niet van jou is maar van een hosting bedrijf) kunnen kijken of die een faq of zoiets hebben die dit soort zaken uitlegt.
Misschien weet een andere tweaker hier meer over. Je zou ook eens (als je een server gebruikt die niet van jou is maar van een hosting bedrijf) kunnen kijken of die een faq of zoiets hebben die dit soort zaken uitlegt.
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs