Welke soort verf?

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
Welke soort verf raden jullie aan voor het verfen van je case? En dan bedoel ik niet het verfen van grote oppervlaktes (je hele kast in 1 kleur), maar dan heb ik het over gedetailleerde afbeeldingen (draken, of auto's bijv.).
Gewoon verf op oliebasis of waterverf (? okay, waterverf zeker weten niet maar 'tis een voorbeeld)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

en welke verf gebruiken we voor grote opp. vlaktes dan? ik wil dan ook doennamelijk...

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:51

PCR

Gewoon Motip verf, ist allerbeste volgens mij.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

breinonline

Are you afraid to be known?

Autolak (motip is dan erg goed) of modelbouwverf (tamiya, heb ik zelf gebruikt) werkt het beste.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

motip idd, ik heb gewoon een klein potje genomen en daar heel wat ingespoten, dan kan je het gewoon met een kwastje verven.

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 12:39

YpS

Op dinsdag 22 januari 2002 19:54 schreef FraGGoFieL het volgende:
motip idd, ik heb gewoon een klein potje genomen en daar heel wat ingespoten, dan kan je het gewoon met een kwastje verven.
wat ingespoten ? :?

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 18:54
Spuitverf met een kwast is een beetje heel erg loos en duur, vergeet niet dat een spuitbus zeker 2 maal zo duur is als gewoon een potje verf :)

Verwijderd

Airbrushen met wat goeie lak voor bouwpaketten *ben de naam ff kwijt* is dat niks?:)

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 20:15 schreef Straat het volgende:
Spuitverf met een kwast is een beetje heel erg loos en duur, vergeet niet dat een spuitbus zeker 2 maal zo duur is als gewoon een potje verf :)
lol, bij onze lokale automaterialenzaak hebben Motip alleen in spuitbussen :P

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
voor gedaitilieerde dingen hangt het er vanaf hoeveel kleuren

- in 1 kleur = een roller met sjabloon

- in meerdere kleuren = tjah hier ben ik nog niet aan begonnen maar ik ga er een wolfenstein logo op zetten, dit ga ik [denk ik] gewoon met een fijn kwastje

en voor grote oppervlakten gewoon een spuitbus

maar niet de grondverf vergeten he ;)
Pagina: 1