Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Autolak (motip is dan erg goed) of modelbouwverf (tamiya, heb ik zelf gebruikt) werkt het beste.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
motip idd, ik heb gewoon een klein potje genomen en daar heel wat ingespoten, dan kan je het gewoon met een kwastje verven.
wat ingespoten ?Op dinsdag 22 januari 2002 19:54 schreef FraGGoFieL het volgende:
motip idd, ik heb gewoon een klein potje genomen en daar heel wat ingespoten, dan kan je het gewoon met een kwastje verven.
Spuitverf met een kwast is een beetje heel erg loos en duur, vergeet niet dat een spuitbus zeker 2 maal zo duur is als gewoon een potje verf
Verwijderd
lol, bij onze lokale automaterialenzaak hebben Motip alleen in spuitbussenOp dinsdag 22 januari 2002 20:15 schreef Straat het volgende:
Spuitverf met een kwast is een beetje heel erg loos en duur, vergeet niet dat een spuitbus zeker 2 maal zo duur is als gewoon een potje verf
voor gedaitilieerde dingen hangt het er vanaf hoeveel kleuren
- in 1 kleur = een roller met sjabloon
- in meerdere kleuren = tjah hier ben ik nog niet aan begonnen maar ik ga er een wolfenstein logo op zetten, dit ga ik [denk ik] gewoon met een fijn kwastje
en voor grote oppervlakten gewoon een spuitbus
maar niet de grondverf vergeten he
- in 1 kleur = een roller met sjabloon
- in meerdere kleuren = tjah hier ben ik nog niet aan begonnen maar ik ga er een wolfenstein logo op zetten, dit ga ik [denk ik] gewoon met een fijn kwastje
en voor grote oppervlakten gewoon een spuitbus
maar niet de grondverf vergeten he
Pagina: 1