Dat hangt er van af welke je wil : )
Er staat vast een file README of iets dergelijks waar in staat uitgelegd welke image wat doet, dus welke drivers je wil, maar ik geloof dat idepci.i en net.i (zo heten ze toch?) meestal volstaan. Weet niet zeker hoor, slackware is alweer tijdje geleden.
Er staat vast een file README of iets dergelijks waar in staat uitgelegd welke image wat doet, dus welke drivers je wil, maar ik geloof dat idepci.i en net.i (zo heten ze toch?) meestal volstaan. Weet niet zeker hoor, slackware is alweer tijdje geleden.
Als ik em reboot met de bootdisk. Kies ik om te installeren vanaf de CD. Hij geeft dan aan dat het waarschijnlijk geen installatie CD is. De volgende iso heb ik da in de CD-ROM:
Mandrake81-cd1-inst586
Mandrake81-cd1-inst586
LOL, nee er staat in de topic-titel toch duidelijk Mandrake
Verwijderd
je wil installeren van CD-ROM, je hebt dus de iso gefikt ?
dan moet je deze hebben: cdrom.img
duh
dan moet je deze hebben: cdrom.img
duh
Had ik! Maar dan krijg ikde melding dat het geen ionstallatie-cdrom is. Dan kan ik zelf drivers uitzoeken als ik wil of rebooten.
Je moet er wel CD1 insteken heOp dinsdag 22 januari 2002 09:06 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Had ik! Maar dan krijg ikde melding dat het geen ionstallatie-cdrom is. Dan kan ik zelf drivers uitzoeken als ik wil of rebooten.
Btw waarom boot je niet gewoon van cd ? Of is het voor een install op een ouder ( heel oud dan ) systeem ?
Ik zou geen nieuwe mandrake op een oud systeem zetten hoor.
Zeker niet als je X-wilt
is een PIII900. Niet oud volgens mij. Ik heb cd1 erin en wel deze:
Mandrake81-cd1-inst586
Dat is toch de goede?
Mandrake81-cd1-inst586
Dat is toch de goede?
Dan kan je toch gewoon booten van CD ?Op dinsdag 22 januari 2002 09:49 schreef BlueAngelGoT het volgende:
is een PIII900. Niet oud volgens mij. Ik heb cd1 erin en wel deze:
Mandrake81-cd1-inst586
Dat is toch de goede?
Waarom bootdisk ?
Gewoon in bios cdrom eerst zetten in de bootvolgorde en lekker booten van cdrom.
Helaas, maar op de een of andere manier wil die CD niet booten. A: stond wel eerste in de Bios, maar dat maakt toch niks uit. Als er in A: niks zit gaat ie normaal verder met E: . C: als laatste.
Verwijderd
Hoe heb je die iso gebrand?
Is het nu een bestand wat op de cdrom staat?
Het iso bestand is een image, en moet je ook als image branden.
Dan zou je dus een complete directory structuur moeten hebben op de cdrom.
Is het nu een bestand wat op de cdrom staat?
Het iso bestand is een image, en moet je ook als image branden.
Dan zou je dus een complete directory structuur moeten hebben op de cdrom.
Pagina: 1