Toon posts:

speakerset voor gamen; klipsch investering waard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede 4.1 of 5.1 speakerset, eigenlijk voornamelijk voor het gamen, en zo nu en dan een dvdtje.

Nu hoor ik allemaal goede dingen over klipsch, en nu ben ik ook wel bereid om een euro of 500 a 600 te investeren in een goede speakerset.

Is klipsch(410€) of de videologic crossfire(400€) hiervoor meer geschikt dan b.v de cambridge 3500 DTT (230€)?
Vanwege de "crappy" indeling van mijn kamer en de beperkte mogelijkheden tot verandering, zijn 2 speakerstandaards eigenlijk wel een vereiste.

Erbij vermeldend dat ik tot nu toe zeer tevreden ben met het geluid dat uit mijn cambridge 1000 fps komt.... :D :D

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54
Binnekort is de Klipsch 5.1 leverbaar in Nederland dus dat lijkt me wel een geschikt setje voor dat budget *D

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Ik persoonlijk zou voor de crossfire gaan.....maar voor €600 haal je wel een surround versterker met een paar leuke speakers.....strax als ik van school kom doe ik wel suggesties.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

ben ook opzoek naar een speakerset een 5.1 het liefst die gewoon goed zijn en hard geluid aan kunnen luister veel naar hardhouse enzo,heb geen zin om een stero te kopen wil een computer setje.iemand een speakerset die goed is en hard gaat en waar het geluid ook heel mooi van is?

Verwijderd

Topicstarter
curryworst, maak je eigen topic.... ;)

Ik heb al contact gehad met de klipsch importeur.

Mijn keuzelijstje bestaat uit de volgende setjes;

"low budget": abit sp50, CL theatre 3500DTT,
midiland s4 7100

"budget too big for a student": klipsch 4.1, videologic crossfire, of de nog te komen klipsch promedia 5.1

ben er eigenlijk nog maar net achter dat ik het geluid nog wel net zo belangrijk vind als de graphics in een spel, dus ik ben een noob op het gebied van zelf goede keuze maken van goede speakers en versterkers, en al helemaal a-technisch op het gebied van aansluiten/ inelkaar bouwen....

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat voor geluidskaart heb je?

Je kunt eventueel ook de CL Inspire 5700 overwegen..heb je DTS er bij..of een versie daaronder dan heb je geen DTS maar volgens mij bijna het zelfde setje..scheelt je aardig wat met die Klipisch.

En die 5.1 set is rond de 600-700 euro...leg er dan een beetje bij en koop een apparte versterker met boxen?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Die budget setjes zijn niks bij Klipsch en Videologic, als je dat maar onthoud.

Suggestie voor €600-700 :
- Yamaha RX-V420
- 4/5 x Mission 70 sattelieten magnetisch afgeschermd

En dan later nog een sub. Daar kan Videologic of Klipsch niet tegen op :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, zal wel even wat kennissen vragen die wat meer verstand hebben van speakers en versterkers....

Jt heb je ook een goed online adres waar je die spullen kan kopen, of kan ik zo een willekeurige Audiozaak inlopen....?

p.s

ik heb eeb soundblaster audigy
Pagina: 1