Hallo na al eens hier te hebben geinformeerd ben ik er nog niet uit, na een te hoge overclock op mijn P4-1700@2070 heeft mijn hd een tik gekregen, als ik 'm nu 1Mhz oc dan zegt ie met opstarten van XP Unmountable Boot Volume, op standaard FSB doet ie normaal, Ik heb gisteren mijn HD LOW LEVEL geformateerd maar dat heeft net niks geholpen(duurde ook nog 24h) dus ben ik weer terug bij af. Wie weet wat, ik heb al bijna alles geprobeerd wat ik kan bedenken, gewoon format en low level format, niks help alle progs zeggen dat mijn hd ok is. Oh ja , na die oc is mijn hd wel erg gaan tikken 't is een Western Digital Caviaar 60Gig 7200rpm. hij was eerst super stil en nu kraakt ie en ratelt die maar werkt zo perfect alleen kabaal en no more oc'en. Heb ik nu recht op garantie??? Is dat nog wel zo???
De garantie kan je in de vuilnis bak proppen, gezien je aan het oc'en bent geweest.
Het lijkt er wel sterk op dat dit een na-wee is van het oc'en, althans, zo klinkt het mij in de oren, je ben voor wat ik ben tegen gekomen wel de eerste.
Echter hoeft het niet het oc'en te zijn, en is het puur toeval dat je hd nu begint te tikken en te doen....
Als het echt storend is, dan zou ik zeggen claim die garantie en doe alsof je neus bloed, want zoals je het verteld komt het van het oc'en, maar ik ben dus nog nooit een soortgelijke situatie tegen gekomen dat je schijf kuren begint te vertonen als je je proc. opgevoerd hebt.
Wat dat betreft reken ik het voordeel van de twijfel naar de klant toe
Het lijkt er wel sterk op dat dit een na-wee is van het oc'en, althans, zo klinkt het mij in de oren, je ben voor wat ik ben tegen gekomen wel de eerste.
Echter hoeft het niet het oc'en te zijn, en is het puur toeval dat je hd nu begint te tikken en te doen....
Als het echt storend is, dan zou ik zeggen claim die garantie en doe alsof je neus bloed, want zoals je het verteld komt het van het oc'en, maar ik ben dus nog nooit een soortgelijke situatie tegen gekomen dat je schijf kuren begint te vertonen als je je proc. opgevoerd hebt.
Wat dat betreft reken ik het voordeel van de twijfel naar de klant toe