Ik ben nu een msagent aan het programmeren alleen ik wil dat ding in de rechts onderste hoek van mn form zetten.. weet iemand hoe dit moet ?
Verwijderd
MS PolitieOp dinsdag 22 januari 2002 18:22 schreef webskipper het volgende:
wat is een msagent ?
Verwijderd
ik werk ook regelmatig met Ms Agent, kijk eens op http://msagent.msdn.com/ voor veel manuals over Ms Agent en software e.d.Op dinsdag 22 januari 2002 00:09 schreef iroes het volgende:
Ik ben nu een msagent aan het programmeren alleen ik wil dat ding in de rechts onderste hoek van mn form zetten.. weet iemand hoe dit moet ?
Verwijderd
Dat zijn die super irritante k*t dingen die af en toe op je scherm verschijnen, daar vrolijk rond lopen te springen, en daarbij zo afleiden dat je niet snel genoeg je muis er naartoe kan bewegen om dat k*t ding zo snel mogelijk weg te klikken, maar dan beweegd dat ding weer, dus dan met een nieuwe poging, maar dan klik je rechts en dan kan je er niet rechts op klikken, en dan moet je nog moeilijker doen, en dan eindelijk is het gelukt... je hebt het ultieme levensgeluk ontdekt, dat k*t ding is weg.Op dinsdag 22 januari 2002 18:22 schreef webskipper het volgende:
wat is een msagent ?
Dit was wel heel erg off-topic
Om op z'n minst nog iets nuttigs toe te voegen: Op www.pscode.com staan een aantal voorbeelden met MS Agents... mischien staat daar wat nuttigs bij