volgens mij is dit naar de bekende weg vragen
http://gathering.tweakers.net/forum/findOp dinsdag 22 januari 2002 00:05 schreef Labius_Caesar het volgende:
Hoe denkt de gemiddelde tweaker er over?
AMD heerst, VIA zuigt.
Nu even onderbouwt.
Met een AMD chipset heb ik nog geen problemen gehad, AGP, IDE alles werkte in een keer goed.
Met een VIA chipset heb ik zoveel gezeik gehad met een vidcard, niet normaal meer. Bovendien is VIA snel als dikke stront.
Nu even onderbouwt.
Met een AMD chipset heb ik nog geen problemen gehad, AGP, IDE alles werkte in een keer goed.
Met een VIA chipset heb ik zoveel gezeik gehad met een vidcard, niet normaal meer. Bovendien is VIA snel als dikke stront.
Ik vind van niet.Op dinsdag 22 januari 2002 00:23 schreef terw_dan het volgende:
Maar ja, want interesseert mijn mening jou nou? VIA KT266-A chipset werkt prima, Intel werkt nog beter, en als je de zooi tweakt, werkt het op z'n best.
Yup, die dikke stront loopt dan wel ERRUG hard, vooral in de benchmarksOp dinsdag 22 januari 2002 00:23 schreef terw_dan het volgende:
AMD heerst, VIA zuigt.
Nu even onderbouwt.
JA! Kom ik koop een mobo met een mooie "stabiele" intel chipset voor me mooie nieuwe AthlonXPOp dinsdag 22 januari 2002 00:27 schreef SquareHugo het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Maar ja, want interesseert mijn mening jou nou? VIA KT266-A chipset werkt prima, Intel werkt nog beter, en als je de zooi tweakt, werkt het op z'n best.
De KT266A heeft zichzelf als zeer snel en stabiel bewezen, zo ook de laatste AMD chipsets en de SiS735/SiS745 chipsets.
Natuurlijk koop je geen Intel-chipset voor je nieuwe AMD XP want dat past niet. Misschien als je de socket A proc hard in de socket 478 drukt..Op dinsdag 22 januari 2002 00:30 schreef caesartje het volgende:
[..]
JA! Kom ik koop een mobo met een mooie "stabiele" intel chipset voor me mooie nieuwe AthlonXP
Post dan meteen ff wat pics
Verwijderd
Op dinsdag 22 januari 2002 00:36 schreef SquareHugo het volgende:
[..]
Natuurlijk koop je geen Intel-chipset voor je nieuwe AMD XP want dat past niet. Misschien als je de socket A proc hard in de socket 478 drukt..
Post dan meteen ff wat pics
lol....tsssk nerd humor ROELEERT
HAHAHAHA rofl
Zeg, ik vind het wel een goeie vraag. VIA266A is razendsnel weet ik maar qua stabiliteit wil het nog wel eens tegenvallen toch? En AMD761 is toch de nieuwste van AMD? En hoe zit het met de performance vergeleken met VIA266A? Qua stabiliteit weet ik dat die weer uitstekend is. superieurer vergeleken met de VIA266A. En hoe zit het met VIA333 die gaat komen. Wat denken jullie dat het best is, is dus de vraag...
Out of order...
ff serieus
ik ben ook van plan 1 van die 2 aanteschaffen
ik heb nu een kt133 (SUXS)
maar das een via die al een jaar OCed is en rock stable is
en die amd chipset was aan het begin toch eenbeetje buggy
of is dat niet meer zo
en de OC mogelijkheden met die amd, zijn de ook beter als een via?
ik weet het, via zuigt maar de mijne dus niet
hij SUX alleen omdat hij oud aan het worden is
dus wat is nou een ralaxte chipset voor stabiel OCen ???
of is dat niet meer zo
Ik wil nu mijn Asus A7M266 verkopen en een EPoX EP-8KHA+ kopen. Dus AMD761 ruilen voor K7T266AOp dinsdag 22 januari 2002 06:59 schreef Jeff_P het volgende:
ff serieus
of is dat niet meer zo
SEARCH
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()