Toon posts:

Leadtek Gf3 ti200 met 128MB DDR?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe videokaart. Ik zat eerst te denken aan een Leadtek WinFast Titanium 200TDH (retail met 64mb DDR, 3.8ns) maar nu hebben ze bij eynstein ook een uitvoering met 128mb :? (verder hetzelfde volgens de site, zie "http://www.eynstein.nl/a/927.html") maar ik vraag me dus af wat het nut is van dit extra geheugen en of deze wel net zo goed is over te klokken als de 64 mb versie (die makkelijk 220/540 schijnt te halen)
Ik kan verder nergens info over deze kaart vinden, alleen op de japanse website staat een vage beschrijving:
"http://www.leadtek.com.tw/www/cweb_Leadtek/PRO1/vga/200TH_128.ASP" Is er hier iemand die meer over deze kaart weet? Laat het me ff weten dan plz

nice evening&greetz MurDocK :)

Verwijderd

Volgens mij is het gewoon een foutje/geintje van Eystein zelf , als er een 128 mb variant van Leadtek zal zijn , dat had het allang op Tweakers.net gestaan , en op de site van Leadtek.

Verwijderd

Topicstarter
Neehoor het is geen foutje, kijk maar op de japanse site van leadtek. Daar staat ook op dat ie nieuw is. Bij eynstein hebben ze 'm ook pas deze week, check de links maar...

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

als je de links eens klikbaar zou maken :`(
[*url]http://gathering.tweakers.net[/url] voor een eenvoudige url en
[*url=http://gathering.tweakers.net]Gathering of Tweakers[/url] voor een mooie url.
dus die * verwijderen :)

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry van de links dat lukte niet helemaal :(

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Misschien niet... Ik las ook ergens dat er een 128Mb variant zou komen van de Ti500. Zat ergens hier op tweakers/GOT een topic door te nemen en iemand gaf een link naar een winkel en zou binnenkort worden verkocht... dus...

Out of order...

Verwijderd

Als ie komt , heb je er errug weinig aan , 128 mb is echt duidelijk overkill en nergens voor nodig op dit moment.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff gemaild met eynstein en ze zeiden dat die 128 mb ook best wel overkill was, alleen in extreem hoge resoluties zou het wat uit kunnen maken.

Wat wel erg leuk is, is dat deze kaar nog sneller geheugen heeft dan de 64 mb TDH versie (die al super overklokbaar was) :7
say goodbye ASUS >:)

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Volgens mij is dit gewoon een kaart voor de doelgroep die denken dat 128mb 2x zo goed is als 64mb en dus die video kaart ook 2x zo goed is

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 18:15 schreef HyperMan het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een kaart voor de doelgroep die denken dat 128mb 2x zo goed is als 64mb en dus die video kaart ook 2x zo goed is
De Vobis , Dixons en de Dynabyte doelgroep dus . :D

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op woensdag 23 januari 2002 18:15 schreef HyperMan het volgende:
precies hetzelfde verhaal, toen de videokaarten uitkwamen met 64, inplaats van 32mb. Enigste wat je er aan heb is in hoge resolutie's boven de 1280x1024, dan laadt er wat sneller en worden de graphics wat mooier.

Zal met de 128mb ook wel zo zitten. Weet niet of Directx9.0 128bit kleuren gaat ondersteunen, maar las wel dat ie meer dan 32bit kleuren zou ondersteunen... :D

Signature?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:25
Op maandag 21 januari 2002 23:56 schreef Da_Killah het volgende:
Misschien niet... Ik las ook ergens dat er een 128Mb variant zou komen van de Ti500.
Van de Ti200. Wat idd een tijdje terug op tweakers in het nieuws.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Ach de doelgroep boeit me niet zo. Alleen ik vind deze kaart gewoon een goede keuze omdat ie niet eens zo veel duurder is dan de 64mb versie, maar blijkbaar wel sneller geheugen heeft.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:01
wat kost ie dan als ik vragen mag?

als hij gewoon de prijs heeft van de "gewone" gf 3 ti200/500 met 64 MB ddr, weet je dat je genaaid wordt

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
312 euro voor de 128 MB (3.8 NS)
met 64 MB (4 NS) is 264 euro
100 piek voor extra geheugen is wel erg duur, dan zal ik liever op de GeForce 4 wachten

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 18:30 schreef internetinfo het volgende:
wat kost ie dan als ik vragen mag?

als hij gewoon de prijs heeft van de "gewone" gf 3 ti200/500 met 64 MB ddr, weet je dat je genaaid wordt
312 euro

nee bij eynstein naaien ze je niet :Z

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:39
Leadtek WinFast Titanium 200 TDH 128Mb DDR - € 295.00

Bij informatique, staat helaas niet de snelheden bij van het geheugen.

Maar je koopt zo'n kaart alleen maar voor die 128mb om bij het opstarten het te kunnen laten zien aan je vrienden :)

Verwijderd

Ik zou nog ff wachten op een GF4 dan, want die 128 mb staat wel leuk, maar je hebt er echt nix aan. Alleen dat het sneller ram is, zou de doorslag kunnen geven, maar om daar nou weer €50,- extra aan uit te gaan geven ..

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Van de ATI Radeon 8500 is ook een 128 Mb uitvoering, kijk maar op pricewatch.

Maar daar vind je op de ATI site ook niets over :?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 19:25 schreef ByMeS_Dy het volgende:
Ik zou nog ff wachten op een GF4 dan, want die 128 mb staat wel leuk, maar je hebt er echt nix aan. Alleen dat het sneller ram is, zou de doorslag kunnen geven, maar om daar nou weer €50,- extra aan uit te gaan geven ..
Ik doe mee aan een pc-prive project, ik krijg ongeveer de helft terug. 312/2= 156 euro >:)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
van sis heb je ook zo'n 128mb kaart. dat is pas nutteloos :D

Verwijderd

3.8 ns? je kan bij eynstein een goedkope radeon 8500 op de kop tikken met 3.6 ns... even de 275 bios erin en je hebt de snelste kaart...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 11:02 schreef sbronsge het volgende:
3.8 ns? je kan bij eynstein een goedkope radeon 8500 op de kop tikken met 3.6 ns... even de 275 bios erin en je hebt de snelste kaart...
Ja is ook een leuk kaartje, hebben ze bij eynstein ook zelf getest: http://www.eynstein.nl/Faq.php?Groep1=12&Groep2=41&ID=87
Je weet alleen niet van tevoren of je de 4.0ns of 3.6ns versie krijgt en hij is slecht leverbaar :(

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Op woensdag 23 januari 2002 19:27 schreef seq_uence het volgende:
Van de ATI Radeon 8500 is ook een 128 Mb uitvoering, kijk maar op pricewatch.

Maar daar vind je op de ATI site ook niets over :?
Ja dit had ik ook gezien.. en op de site van die winkel waar ze hem verkopen staat ook dat ie 128mb is..

Lijkt me echt wel tof.. een ATi Radeon 8500 met 128mb RAM :9~

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
zouk niet neme 64 mb is al behoorlijk overkill als je benchmarks bekijkt
Pagina: 1