Budget soundset

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hallo beste GoT'ers,

Jaja ik weet dat er ergens een topic moet zijn over wat ik moet updaten over mijn systeem, en ja ik heb wel gezogd mensen, maar kan het echt ff niet vinden (laat op avond), dus maak daar plz geen big prob van en geef plz een kort antwoord en gooi er dan maar een slotske op :D

Question: Ik wil nieuwe speakers en heb een budget van 30 Euro (hoe doe ik het euro teken ??? staat recht naast mijn 5 ???) Graag 2 speakers en een subwoofer (4.1 hoeft niet, geluid wel belangrijk, maar sparen voor Radeon 8500 veel belangrijker >:) ) graag advies en nogmaals excuses voor het weer (ja ik weet het, ik zou het ook klo*e vinden) openen van een topic.

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Misschien zoiets ??

http://www.tweakers.net/nieuws/18354?highlight=2.1

Voor 30 Euro heb je niet veel , maar deze komen een beetje in de buurt.

Het goedkoopste model uit de serie is de XPS 200, een stereo set met 12 Watt RMS vermogen en een prijs van 29 dollar. Voor de meer behoevende gebruiker heeft Hercules de XPS 210 2.1 set met twee 2-way satellites en een 30 Watt subwoofer. De prijs van dit model bedraagt 49 dollar.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

30 euro is wel erg weinig. Ik weet dat labtec mooie setjes heeft voor rond de 45/50 euro. Die zijn dan ook best goed van kwaliteit.
Wil je nóg goedkoper dan zal je echt kwaliteit moeten inleveren. Das imho erg zonde. Dan maar wat langer sparen voor die 8500.

• Cassius
  • Niet online
Bedankt mannen,

Nou weet ik weer waarom ik bij tweakers ging, je vraagt wat (per ongeluk op het verkeerde forum nog wel :( ) en de mensen geven je een goeed antwoord, ik heb mijn budget verschoven naar 45 euro (als ik echt iets tofs zie voor 50 ben ik verkocht).

Dank jullie !!! :)

De meeste mensen deugen!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-08 22:52
is die die ik gaf geen optie dan ? :P

• Cassius
  • Niet online
sorry dat ik mijn topic weer omhoog kick, maar die XPS 200 lijkt me wel rlx! maarrr ik zie hem niet bij pricewatch staan en ga hem niet vanuit de USA kopen... enige tips nog tenslotte waar ik deze in Nederland kan bestellen ???

thnx again :)

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ja THxZONE,

ik ben nog aan het nadenken hoor :)
wou vanavond nog ff bestellen :D

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Kleine edit: Ik zie waar Lopez (GoT'er, misschien bekend bij jullie) zij icon vandaan heeft, is de voorkant van de MUSE XL soundcard van Hercules!

(sorry voor de kick once again, just thougt it was funny to know)

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1