Toon posts:

probs na bios flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yow,

k heb net mun bios via t asus progje geflashed naar versie 1005 final en nu loopt win xp steeds vast...wat kan dit zijn??....hij geeft steeds na de reset aan ernstige fout blahbahlbhalb geforce 3 ti-200 en dan daarna weer zon schermpje met hersteld van ernstige fout... wat kan dit zijn??....want dit is egt irri!!!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Nvidea + VIA bugje? Gebruik de search maar eens, er zijn tig mensen die probs hebben met WinXP, hun Nvidea-kaart en VIA-chipset :(

Ik blij dat ik een SiS 735-chipset en een 3DFX Voodoo 5 5500 AGP heb >:)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
kan t ook t probleem zijn omdat ik mun vcore verlaagt heb??

Verwijderd

waarom zou je dat doen?

Voor zover ik weet maakt dat je systeem aleen instabieler, en is het enige voordeel een iets lagere temp, maar als dat het probleem is heb je gewoon een goeie koelrer nodig, niet je Vcore op iets lagers....

Verwijderd

Topicstarter
owk thnx....ja ik hoorde t iemand seggen duzz k d8 da werkt wel want ie wordt stressed 65 graden toch wel veel voor deze pc maja.....

thnx

Verwijderd

owww, al eens ergens op dit board gelezen over de verschillen tussen de echte temp, en die die asus probe aangeeft?

(Zou ik ens doen, ik dacht ook dat ik aan de 60+ graden zat, bleek 13 graden te schelen !!, 47 dus, met en betere koeler wassie zo op 41 idle, maar jah, daar zijn ze niet voor ijdelhu, dus koeitje erbij... ;) )

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op maandag 21 januari 2002 23:39 schreef rdl het volgende:
ja ik hoorde t iemand seggen duzz k d8 da werkt wel
|:(

Wanneer leren mensen nou es met hun poten van hun pc af te blijven als ze niet weten wat het doet..
Pagina: 1